fallback

Ако ще купувате електромобил, изчакайте още година!

През 2025 производителите ще бъдат принудени да намалят сериозно цените, категорични са експерти

Електрическите автомобили се превърнаха в основен проблем за производителите. Повечето от тях бяха принудени да произвеждат големи количества EV и в един момент ще трябва да се отърват от тях. Според експерти това ще стане през 2025 г., като тази масова разпродажба ще доведе и да сериозно намаление на цените.

В момента продажбите на електрически автомобили на целия европейски континент продължават да спадат. Тази ситуация изнервя производителите предвид изключително слабия клиентски интерес от началото на миналата година. През лятото нещата се влошиха допълнително и се стигна до точка, от която връщането ще е много трудно.

Въпреки негативните обстоятелства, марките продължават да пускат нови електрически автомобили, някои от тях с нарастваща автономност, което приканва потребителите сериозно да помислят за промяна; Технологията за зареждане също е направила крачка напред и изисква по-малко време за презареждане на енергия, но то все още не е толкова малко, колкото при модел с ДВГ.

Спадът на продажбите може да бъде лесно обяснен - основните европейски държави премахнаха субсидиите за закупуване на EV. В същото време големите компании трупат запаси от вече готови електромобили в заводите си, а дилърите започнаха да връщат получени бройки на производителите, което причини големи загуби. В един момент обаче те ще трябва да се отърва от тях възможно най-бързо.

Освен това, през 2025 г. влизат в сила нови стандарти за вредните емисии. Това означава, че тези производители, които не могат да ги покрият, а това няма как да стане без сериозна гама от EV, ще трябва да плащат сериозни глоби.

Заради всичко това, експерти от автомобилната индустрия съветват - ако се интересувате от закупуване на електрически автомобили и можете да си позволите да изчакате, 2025 г. ще бъде годината на изгодни сделки и ниски цени. Производителите нямат друг избор, освен да намалят цените и да заложат на нещо, което напълно са зарязали в последно време - отстъпките. И бумерангът се връща към тях, от което ще спечелят потребителите.

fallback
  • #34
    Popa ot razgrad ( преди 3 месеца )
    Намаляване на цените може да е добра новина за потребителите, но е кошмар за производителите, които и без това са на загуба от всеки произведен електромобил. Това е неустойчива ситуация...невъзможно е да се поддържа дълго време...
  • #33
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Бръснарското ножче еластично ли е? Можеш ли да го огънеш под прав ъгъл без да се счупи? Можеш, но с голям радиус. С малък радиус се чупи. Детайл дебел 1 см от същия материал като ножчето, ще се счупи без да можеш да го огънеш на 90 градуса, дори да е дълъг около метър, защото ще се счупи. Освен това няма да ти стигне силата и теглото да го огънеш, защото е твърд материал с голям модул на еластичност. Стъкло със същите размери и форма ще се огъне още по-малко, дори да се качиш върху него.
  • #32
    Абе психопат ( преди 3 месеца )
    Пак ли ще се правиш, че досега не съм ти казвал, че колкото по-твърд е материала, с толкова по-голям радиус спрямо дебелината можеш да го огънеш без да се разруши. Независимо дали е стъкло или стомана. Толкова си неграмотен, че не се усещаш, че достатъчно дълго стъкло може да се огъне под 90, но си забравил да споменеш радиуса на закръгление. Както виждаш аз мога да намеря решение и да ти дам практически пример на редица казуси и да ти давам отговори, А ти от неграмотност обиждаш, без отговори
  • #31
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Само скаран с физиката като тебе все още не е разбрал, че се сгъват пластични материали, А тези които нямат пластични качества се чупят. Няма нищо, има някаква вероятност след още три-четири години обяснения да започнеш да правиш разлика между еластичност и пластичност, както сега между мощност и енергия колкото и да се извърташ. Според таблицата от Ремикс цитирам "Нафта10000 kcal/kg" това мощност ли е или енергия? Колко киловата са 10000 kcal да видим тази калоричност колко е мощна?
  • #30
    Абе психопат ( преди 3 месеца )
    Я дай примери за мощност в киловатчаса? Защото аз мога да ти дам няколко цитата как според тебе баничарката на турбо с разход 4,5 литра дизел на час за изкачване на Шипка, според тебе има входяща мощност 150 kW, а според мен 45 kW, защото мощността е равна на енергията 45 kWh разделена на времето. Според мен изходящата мощност на двигателя при изкачване на Шипка е 15 kW - 30% КПД, а според тебе при входяща 45 изходящата е 50 kW - типично перпето mobile. Мога да те зарина с цитати. А ти?
  • #29
    Гост ( преди 3 месеца )
    Това е следващото, мощност в киловатчаса.Сгъна ли лист стъкло под ъгъл 90 градуса,тлупи?
  • #28
    Гостенино ( преди 3 месеца )
    "За горивата дето имали мощност вместо калоричност да напомня ли?Кой е сега психопата." Това го бях пропуснал Градацията е нагъл по-нагъл най-нагъл, Гост . По нагло същество от тебе не може да има! През цялото време аз ви говорих че горивата имат калоричност което е енергия, която се измерва в джаули калории или киловатчаса, А вие всички антиелектрици на куп обяснявахте как във вашите учебници пише че литър дизел има 10 киловата мощност, А сега нагляра обяснява, че аз съм говорил за мощност!
  • #27
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Ни дума, ни вопъл ни стон, мълчи психопата, Като му кажеш истината в очите. Мълчи преди да изригне с поредните обидни квалификации, съчинявайки поредния пасквил с думи извадени от контекста. Този цитат от Уикипедия съм го приготвил от една седмица, но оставих психопата сам да се вкара в капана и да повтори 100 пъти че коляновия вал не е от еластичен материал, за да е излагацията по-голяма. А за стъклото сам се вкара в капана, по-добре отколкото бих го вкарал аз.
  • #26
    От Уикипедия ( преди 3 месеца )
    Някои материали (като метали) са много по-еластични от други (стъкло, керамика). Това е една от причините вторите да са твърде чупливи......материали (като МЕТАЛИ) са много ПО-ЕЛАСТИЧНИ от други (СТЪКЛО, керамика).материали (като МЕТАЛИ) са много ПО-ЕЛАСТИЧНИ от други (СТЪКЛО, керамика).материали (като МЕТАЛИ) са много ПО-ЕЛАСТИЧНИ от други (СТЪКЛО, керамика).материали (като МЕТАЛИ) са много ПО-ЕЛАСТИЧНИ от други (СТЪКЛО, керамика).материали (като МЕТАЛИ) са много ПО-ЕЛАСТИЧНИ от други (СТЪКЛО
  • #25
    РУК ( преди 3 месеца )
    Ако 2025 купувам електричка, бих купил актуална технология на пазарна цена,а не технология от 2019, произведена 2023 и продаден 2025 на "промоционална" цена, която след това няма да има никаква стойност на вторичния пазар! Т.е. получаваш момента отстъпка, за набутване за години напред. Като човек минал вече през набутването с електрички, съвета ми към всички е - ако имате изправна кола, която ви кефи - карайте си я.Ако искате читава електричка - изчакайте още 4-5 години.
fallback
Последни