fallback

Ако ще купувате електромобил, изчакайте още година!

През 2025 производителите ще бъдат принудени да намалят сериозно цените, категорични са експерти

Електрическите автомобили се превърнаха в основен проблем за производителите. Повечето от тях бяха принудени да произвеждат големи количества EV и в един момент ще трябва да се отърват от тях. Според експерти това ще стане през 2025 г., като тази масова разпродажба ще доведе и да сериозно намаление на цените.

В момента продажбите на електрически автомобили на целия европейски континент продължават да спадат. Тази ситуация изнервя производителите предвид изключително слабия клиентски интерес от началото на миналата година. През лятото нещата се влошиха допълнително и се стигна до точка, от която връщането ще е много трудно.

Въпреки негативните обстоятелства, марките продължават да пускат нови електрически автомобили, някои от тях с нарастваща автономност, което приканва потребителите сериозно да помислят за промяна; Технологията за зареждане също е направила крачка напред и изисква по-малко време за презареждане на енергия, но то все още не е толкова малко, колкото при модел с ДВГ.

Спадът на продажбите може да бъде лесно обяснен - основните европейски държави премахнаха субсидиите за закупуване на EV. В същото време големите компании трупат запаси от вече готови електромобили в заводите си, а дилърите започнаха да връщат получени бройки на производителите, което причини големи загуби. В един момент обаче те ще трябва да се отърва от тях възможно най-бързо.

Освен това, през 2025 г. влизат в сила нови стандарти за вредните емисии. Това означава, че тези производители, които не могат да ги покрият, а това няма как да стане без сериозна гама от EV, ще трябва да плащат сериозни глоби.

Заради всичко това, експерти от автомобилната индустрия съветват - ако се интересувате от закупуване на електрически автомобили и можете да си позволите да изчакате, 2025 г. ще бъде годината на изгодни сделки и ниски цени. Производителите нямат друг избор, освен да намалят цените и да заложат на нещо, което напълно са зарязали в последно време - отстъпките. И бумерангът се връща към тях, от което ще спечелят потребителите.

fallback
  • #24
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Гостенино психопат, Не се прави на улав. Не вади думите от контекста. А контекста е че ти спореше че към желязото се добавя въглерод за да се получи стомана, А аз ти казах че от желязната руда се добива първично желязо с много високо съдържание на въглерод и за да се получи стоманата трябва да се премахне, а не да се добави въглерод. Да не говорим че тотално Не разбрах какво значи нисковъглеродно производство на стомана, и предположи, че е желязо без въглерод. Това е контекста. Функционален негр
  • #23
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Колко са пък тия дето много искат електромобил, но досега не са намерили възможност да си купят.. надали много, като се има предвид как приятели не могат да си продадат електричките на вторичния пазар с месеци. Понасити се пазара - кой искАл, купИл. Другите гледат сеира и се радват, че не са част от експеримента :)
  • #22
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Я цитирай Колко пъти си споменал алуминиева сплав когато говориш за алуминий? Кованото желязо от чисто желязо ли се прави? Във всеки пункт където изкупуват желязо, изкупуват ли железни сплави И защо не са го споменали! Започнахме да се заяждаме за терминологията а да не обръщаме внимание на смисъла на написаното? Какво пише в Уикипедия В статията за пластична деформация? Оказа се че наистина четенето на Уикипедия е полезно занимание. Ако бях прочел, щяхме да ти спестим пет години мъки.
  • #21
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Няма ли кой да блокира троляка, дето под всяко статия се развихря с "копи-пейст" функцията.
  • #20
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Единственият цар за психопатията е истината и ще продължавам да те наричам с истинските имена без да ти спестявам нищо като опровергавам всяка твоя лъжа. Гаден гнусен психопат, който се гордее като го наричат така и бърза да даде поредното доказателство че е такъв. Давай следващата патологична лъжа да се докажеш, Да не би пък някой да е пропуснал какъв психопат си.
  • #19
    Гостенино ( преди 3 месеца )
    Хайде спри да се излагаш вече. Отвори любимата Уикипедия и прочети какво е пластична деформация и спри да досаждаш с години за да доказваш некомпетентността си по темата. Там е написано Дали стоманите и стъклото са еластични или не са. Пише че дори и стъклото е еластично. Ама там лъжат нали? Както и в нормалните училища но в учебника по перпето мобиле, Не няма да го поправя, пише че горивото има мощност, а стоманата не е еластична, желязото не еластично и железните сплави не са еластични.
  • #18
    Гост ( преди 3 месеца )
    Аутомедия.31.10.2023.Порше преминава към екологично производство на стомана. #10.Турбо.От какво се произвежда стоманата?#22.MythBuster.Произвежда се от Желязна руда с високо съдържание на въглерод.
  • #17
    До Димов ( преди 3 месеца )
    Също така в цялата ти теза се опира на дихотомия - задължително трябва да съм против нещо и то трябва да бъде забранено и изоставено. Всеки който познава възсъждението ми знае, че е за мен всяко едно нещо си има и предимства и недостатъци, а не съм дихотомик като вас, Това е само добро, а онова е само лошо. Да съм за това и против другото. Аз съм за използване на предимствата на всички технологии и избягване на недостатъците им чрез взаимно допълване. Няма универсално решение за абсолютно нищо.
  • #16
    До 14 ( преди 3 месеца )
    Хайде сега психопата шизофреник започна да използва и Ника на Димов. Или пък Димов и той допълзя от факти за да спами клевете и се заяжда и тук. Господин психопат, историята ти е съшита с бели конци и най-лесното доказателство е че не можеш да цитираш такива неща, които не може да съм казал защото са глупост. Ако така си разбрал казаното от мен е било заради функционална неграмотност. Никога не съм говорил за отказване от какъвто и да е вид централи, включително въглищните. Те са си необходим ре
  • #15
    Гостенино ( преди 3 месеца )
    И освен че си агресивен психопат който лъже в 90% от казаното, си и доста нагъл, да ми говориш за сплави, при положение че нито веднъж не си споменал словосъчетанието алуминиева сплав, а винаги казваш алуминий. До толкова не ги различаваш, че даже ми изкопира свойствата на алуминия, за да ми докажеш че алуминиевата сплав на пикапа на Тесла се огъва, а не се чупи. Главният инженер на завода с 10 пещи за алуминиеви отливки научи от мен аматьора, че те се чупят, а не се огъват. Психопат та дрънка
fallback
Последни