fallback

Водещите автомобилни компании намаляват производството в Китай

Ситуацията на най-големия пазар в света става все по-трудна за чужденците

Световните автомобилни производители са сериозно обезпокоени от ситуацията на най-големия пазар в света - този в Китай, съобщава Bloomberg. Така, например, продажбите на произведени в съвместните предприятия на General Motors в Китай автомобили паднаха до нива, наблюдавани за последно в първите дни на пандемията от Covid-19, като това е продължение на неприятната тенденция, наблюдавана напоследък.

Nissan също обяви, че ще спре производството в своя завод в Чанжу. Друг японски производител - Honda, последва този пример, като обяви миналия месец, че ще затвори един от заводите си в страната през октомври.

Анализаторите отбелязват, че германските Volkswagen, BMW и Mercedes-Benz са продали по-малко коли в Китай през първата половина на годината. Доставките на Porsche за Китай са намалели с една трета. Това накара производителя на спортни автомобили да намали прогнозите си за приходите и маржа на продажбите за цялата година.

Hyundai също продължи стабилния си спад. Южнокорейският автомобилен производител продава на дребно около 1/5 от броя на колите, които е продал на тримесечието преди по-малко от шест години. През януари китайското подразделение на компанията продаде завода си в Чунцин за по-малко от половината от исканата цена, когато предприятието за първи път беше обявен за продажба през август миналата година.

Дори Tesla изпитва трудности на водещия пазар на електрически превозни средства в света. Приходите на компанията в Китай паднаха с 19% през трите месеца, приключили през юни, като намалението се отчита в три от последните четири тримесечия.

Главният изпълнителен директор на компанията Infineon - Йохен Ханебек, предупреди, че пълномащабно възстановяване от срива на търсенето на електрически превозни средства „все още не се вижда“ и съобщи за разочароващи продажби през третото тримесечие, присъединявайки се към европейските производители STMicroelectronics и NXP Semiconductors, които са сериозно притеснени от срива на продажбите на електрически превозни средства.

fallback
  • #3
    До 2 ( преди 3 месеца )
    Нали и аз това ти казвам. След всичкия застой и сривове и спадове, както Тесла ще продаде повече от 2023, така и световните продажби на електромобили ще са повече от 2023, А вие ще продължите да ревете как има срив, защото така сте прочели за някой месец. А по отношение на фили и фоби - пак гледаш в огледалото. При цифрите няма фоби и фили. Това са си твои емоционални изблици в зависимост от това дали даден факт ти харесва или не, за да решиш дали е истина или не.
  • #2
    До 1 ( преди 3 месеца )
    Каква пропаганда ве Бъстъре китайофилски? Те продажбите може и да са повече, но преобладаващо в застой включително при Тесла която за първото полугодие даже има спад
  • #1
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Пазарът не търпи празни ниши. Всички тези празнини са запълнени от китайските производители на автомобили, които вече правят по-добри електромобили от останалите, защото така или иначе те са основен доставчик на основния компонент на всеки електромобил - батериите. А повечето от характеристиките на електромобилите зависят именно от характеристиките на батериите. Като доказателство на теорията ми очаквам практически да бъдат продадени повече електромобили в сравнение с 2023 въпреки пропагандата.
fallback
Последни