fallback

Кои са най-продаваните автомобили за 2024

Въпреки спада в продажбите на Tesla нейният бестселър остава на върха

Експертите от портала focus2move анализираха данните за продажбите на нови леки автомобили от януари до юни 2024 г. в 162 държави по света и установиха, че лидерът от миналата година - Tesla Model Y, запазва първото си място.

Посочените резултати са на базата на данни за регистрации, получени от местните официални власти, държава по държава. Те показват, че за първите 6 месеца на годината от електрическият кросоувър са продадени близо 582 000 бройки, което е с 2% по-малко от резултата за същия период на 2023 г.

Така Model Y остава на върха, въпреки че общите продажби на Tesla спадат през последните месеци. В същото време обаче в Топ 10 по продажби има един модел, който само за година записва ръст от цели 520%.

Топ 10 по продажби за първите 6 месеца на 2024 година (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #44
    Владо ( преди 3 месеца )
    Какво ни ги показвате тези американски класации?! Ние живеем в Европа и България и тези класации изобщо не отразяват пазара в Европа и България. Някои от моделите, които показвате изобщо ги няма тук.
  • #43
    Теслю ( преди 3 месеца )
    Я па си купих Tesla S Long Range за 35000 $ и съм доволен
  • #42
    Анонимен ( преди 3 месеца )
    Не можеш да изключиш това,което го нямаш,като възпитание и знания.Литър дизел имал мощност,еластичност пластичност,тази каша в главата ти няма оправяне.Вземи се гръмни и ни освободи от присъствието си.
  • #41
    До 41 ( преди 3 месеца )
    Бъркаш причинно следствената връзка. Аз се преместих тук, а антиелектриците дойдоха след мен да спамят и да вадят спорове от преди 5 години да се заяждат. Досега бях културен но вече каквото повикало такова се обадило и на всяка тяхна патологична лъжа си изключвам възпитанието и включвам обективността и не скривам истината че са агресивни вманиачени психопати, които преследват хората и ги клеветят, за да избиват собствените си комплекси, засегнати от преди 5 години.
  • #40
    Анонимен ( преди 3 месеца )
    Електрика тука ли се завря да спами.Забавлението се премести от факти в аутомедия.
  • #39
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Та ако се върнем на първоначалния спор, той беше защо ултра твърдата неръждаема студено валцована ламарина на пикапа не може да се огъне във формата на стандартен калник. Отговорът ми тогава беше, че машините се чупят, преди да успеят да преодолеят еластичната деформация на детайла за да постигнат пластична деформация, защото материала е изключително здрав, затова може да се огъва само по права линия, защото се изисква по-малко сила. Днес продължавам да твърдя същото, а ти?
  • #38
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Ако имаше елементарни знания от 8 клас по физика, без да е нужно да си главен инженер по металообработка, щеше да знаеш че всяка пластична деформация на твърдо тяло е предхождана от еластична деформация, при която след премахване на силата тялото възвръща формата си. Тоест по подразбиране абсолютно всеки пластичен материал притежава еластичност, но обратното не е вярно. Като се научиш да правиш разлика между еластичност и пластичност, пак се опитай да дадеш практически пример, че не ти се получи
  • #37
    Гостенино ( преди 3 месеца )
    След 3 години обяснения най-накрая схвана разликата между мощност и енергия и разбра, че литър дизел няма мощност 10kW, и следователно ти си този който греши, като измерваш енергия в kW и при всички изчисления изкарваш перпето мобиле. Тогава беше завършил висше образование с ДВГ. Днес вече си главен инженер в металообработващ цех с 10 пещи за топене на алуминий, но дори не си виждал алуминиева отливка на живо, за да знаеш че лесно се чупи, а се огъва трудно до невъзможно, защото НЕ Е ПЛАСТИЧНА
  • #36
    До 35 и 36 ( преди 3 месеца )
    Какво да ми повярва господин психопат? Какво има за ВЯРА? Аз цитирам твоите думи дословно И единственото на което трябва да вярва е очите си. Ти си изписал всички тези глупости и е нужно да се прочете поредната само няколко мнения по-долу. "Гост ( преди 15 часа )Предлагам следния експеримент.Аз вземам стандартен лист ламарина 1м/2м и го свивам на тръба.Теслю взема стъкло със същата дебелина и размери.Ще успееш ли Теслю спейшълисте да свиеш "ЕЛАСТИЧНОТО" СТЪКЛО НА ТРЪБА." Това ти ли го писа?
  • #35
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Слънцето отдавна залезе, електрическата латерна продължава да си върти мантрите.Митьо Бустеров да не си купил батерии втора употреба от eBay?
fallback
Последни