fallback

Първата фатална катастрофа с Tesla Cybertruck

Шофьор загина, след като изгуби контрол и пикапът се запали (ВИДЕО)

Властите в Тексас разследват първата фатална катастрофа с новия електрически пикап Tesla Cybertruck. По предварителна информация, колата е изгубила контрол на магистралата през нощта, излязла е от пътя и се е запалила. Шофьорът е загинал.

Автомобилите на Tesla са известни със своята безопасност и здрава конструкция, но имат два сериозни недостатъка. Първият е свързан с електронните асистенти, които често дават неверни показания, а вторият - с факта, че потушаването на избухналия пожар е много трудно.

Инцидентът в Тексас е от понеделник вечерта, като това е първият случай със загинал човек при катастрофа с Tesla Cybertruck. Подробности засега липсват, но на снимките и видеото се виждат само овъглени отломки. Шофьорът не е успял да излезе от колата и починал на място, като от полицията отказват да разкрият самоличността му.

Властите са започнали разследване. На първо място те ще трябва да установят защо Tesla е загубила управление. При катастрофите с коли на Tesla обикновено се коментира дали са се движели на автопилот, но Cybertruck в момента не се предлага с тази технология. И най-близкото до автономност при пикапа е адаптивна система за круиз контрол.

fallback
  • #31
    Анонимен ( преди 3 месеца )
    Слънцето пече и електрическата латерна се включи.
  • #30
    Димов ( преди 3 месеца )
    Друга идея.Да вложиш половин милион лв в Тесли,за да изкараш по 30 лв на ден от тях.Големи идеи има нашия приятел.Титанични,бих казал.
  • #29
    Димов ( преди 3 месеца )
    Ти да видиш другите му идеи... Като онази, всички да сме се откажели от електроцентралите,че да сме си купели микро ТЕЦове,който да монтираме в мазите си и които щели хем да ни дават ток,хем топла вода,хем да ни изкарват пари,като продаваме тока на мрежата.Аз му обяснявам,че не мога да събера от хората по 5 лв такса за домоуправител,а той ме убеждава да съм давал 50 000 лв за микро ТЕЦ !!!?!?
  • #28
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Митьо, счупването на стъкло си е пластична деформация,размерите и формата са се променили.Счупването на един железен прът също е пластична деформация.
  • #27
    анонимен ( преди 3 месеца )
    До Гост.Малко прекаляваш с многократните повторения на "творбите" на Митьо.По скоро го провокирай да продължава да "твори" и да продължи да ни забавлява.
  • #26
    анонимен ( преди 3 месеца )
    МитЕто още си мисли,че бандата на антиелектриците е един човек с многобройни никове.Не МиТенце,много сме любителите на твоите технически п0люции.
  • #25
    Гостенино ( преди 3 месеца )
    Аз дадох достатъчно практически примери. Сега е твой ред да докажеш налудничавите си в твърдения. Примерно този Бисер от вчера "Няма чисто пластични и чисто еластични метали.При опън/натиск и огъване винаги в началото деформацията е еластична.Щом се е счупила рамата,значи е имало пластична деформация над границата на провлачане и носещата рама се счупва."Докажи, че стъклото може да бъде подложено на пластична деформация преди да се счупи? Дай практически пример как да го постигна.
  • #24
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Гостенино на психопат, ако искаш мога да ти услужа с пружина за окачването, като си разглобя химикала и ти дам пружината! Тя със сигурност е произведена без телът да се нагрява нито преди навиването, нито пък за последваща термообработка за да стане еластична. Не е лошо да си платиш мобилният интернет за да можеш да гледаш YouTube, за да потърсиш Как се произвеждат пружини и да го видиш с очите си. Въпреки че Ти на такива deep fake e клипове не вярваш. Затрупал съм интернет с тях.
  • #23
    Господин психопат ( преди 3 месеца )
    Очаквам в най-скоро време да повтаряш в несвяст, че съм казал че така се навиват пружини за окачване. Може и да се навиват може и да не се навиват. Не знам. Но това си е лично твое психопатско твърдение, че съм го казал. Понеже освен агресивен психопат с дънинг Крюгер, си и функционално неграмотен, вероятно не си разбрал какво точно съм имал предвид с тази част от твърдението " ПОВЕЧЕТО пружини се навиват в студено състояние. Особено тези с МАЛЪК ДИАМЕТЪР НА "ТЕЛЪТ".
  • #22
    Анонимен ( преди 3 месеца )
    Тротинетка, да ми навиеш една пружина за окачването на автомобил на студено?
fallback
Последни