IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Stellantis отрече продажба или закриване на марки

Концернът няма да промени стратегията си за подкрепа и на 14-те си бранда

Stellantis няма намерение да продава своята луксозна марка Maserati или да обединява подразделението с друг производител, обявиха от концерна. Останалите брандове също остават част от консорциума, образуван след сливането на PSA и Fiat-Chrysler.


Maserati


„Stellantis заявява отново непоколебимата ангажираност към светлото бъдеще на Maserati като уникалната луксозна марка от 14-бранда Stellantis“, се казва в изявление на автомобилния производител, като същевременно потвърждава ангажимента към цялото си портфолио.

Само дни по-рано главният изпълнителен директор на автомобилния производител - Карлос Таварес, предупреди, че ако губещите марки на компанията „не правят пари, ние ще ги затворим“. Този коментар беше направен, след като Stellantis представи по-лоши от очакваните резултати за първото полувреме.

Концернът не публикува данни за отделни марки, с изключение на Maserati, която отчете коригирана оперативна загуба от 82 милиона евро за първата половина на годината. Това накара някои анализатори от автомобилната индустрия да прогнозират, че Stellantis може да се раздели с производителя на луксозни автомобили. Същото важи и да брандове като Lancia или DS, които имат незначителен принос към общите продажби на групата.


0 от 500