IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

В Щатите обновеният Hyundai Tucson e с 6000 лв по-евтин

Фейслифтът на кросоувъра се отличава с по-добро оборудване и обновен интериор.

Hyundai обяви, че на пазара в САЩ обновеният Tucson, моделна година, ще струва от $28 355, което е със $775 повече от предишната версия. Рестайлингът на кросоувъра се отличава с по-добро оборудване и обновен интериор.


Hyundai Tucson


Актуализираният модел се отличава с нов преден панел с модифицирана радиаторна решетка и опростен дизайн на дневните светлини. Също така кросоувърът получава джанти с нов дизайн и ревизиран стил на задната част. Основните промени засягат и интериора.

Отвътре Tucson 2025 разполага с нов цифров инструментален панел, преработена централна конзола и повече физически бутони. В допълнение има различен волан и нова 12.3-инчова информационно-развлекателна система. Hyundai казва, че мултимедията предлага по-бърза скорост на обработка, подобрени цветове и по-ясни графики.


Hyundai Tucson


Стандартният Tucson е оборудван с 2.5-литров четирицилиндров двигател, който развива 190 к.с. и 241 Нм въртящ момент. Той е съчетан с осемстепенна автоматична трансмисия. Клиентите могат да оборудват кросоувъра със система за задвижване на четирите колела срещу допълнителни $1 500.

Цената на Tucson Hybrid започва от $33 115. Предлага се с 1.6-литров турбодвигател с електромотор и шестстепенна автоматична скоростна кутия. Това дава на кросоувъра комбинирана мощност от 234 к.с. и 349 Нм въртящ момент.


Hyundai Tucson


Tucson Plug-In Hybrid започва от $39 380 и има същия двигател като обикновения хибрид. Той обаче е оборудван с по-мощен електрически мотор и по-голяма батерия от 13,8 kWh. Мощността е 272 к.с. и 349 Нм въртящ момент.

У нас цените на настоящата версия започват от 58 450 лв за версията с ДВГ, от 60 950 лв за хибрида и от 84 900 лв за Tucson Plug-In Hybrid. Пресметнато по текущия обменен курс, базовата цена на новия Tucson в САЩ се равнява на 52 029 лв, което е разлика от над 6000 лева с базовата версия, предлагана у нас.


Hyundai Tucson


0 от 500
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Охотник ( преди 4 месеца )
    Да допълня нарочно пропуснатата ценова листа. За американският пазар Hyundai Tucson и версия пикап Santa Cruz. Начална цена 27400$ левова равностойност 44460 лева. Двигател 2.5L бензин и турбо бензин, за произведените от 2025 на същата стойност. Така, че разликата е над 10000 лева мама ви нагла. Ако решите да си го внесете, след транспорт и хомологация, на светлини и мигачи. Ще изхарчите по-малко пари. За оо-качествена изработка.
  • #6
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Българска алчност ( преди 4 месеца )
    По телевизията се върти една поредица "Американска алчност". Трябва обаче да подчертаем че като Българската АЛЧНОСТ, втора по света няма. Защото Хюндай продава в България през местен дилър. Да им приседне от лакомията на Ай енд Ди ауто ООД. Нагли долни лакоми безкрупулни мошеници.
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Нямам нито 52 нито 58 хил
  • #4
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    #3 глупости - отзад е топ, отпред е ок
  • #3
    3 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Да му бяха пипнали задницата, най-вече стоповет, които изглеждат като зъби или нокти. Те взеха, че пипнаха повече предницата, която си изглеждаше супер и досега.
  • #2
    8 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Не си заслужават парите особено сега когато оборудвания майлд хибрид идва на 90+ хиляди лева, същото е и за Спортиджа, същото важи за Тойота и Хонда, да не говорим че в САЩ са дълга база а тук са като орязани версии не само двигателите са орязани. Безумно са надценени тези коли не са нищо особено.
  • #1
    11 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Абсурдно е да се правят такива сравнения. Обяснвано е защо.