IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

6 здрави и достъпни джипа на старо

От Duster до Pajero Sport, тези машини са добри за офроуд и струват по-малко от базова нова малолитражка

За много хора в България 4х4 задвижването не е каприз, а необходимост в ежедневието. За жалост обаче в последните години тенденцията е сериозните офроудъри да изчезват от европейския пазар, заменени от така наречените "паркетници", които не биха се справили в по-тежки ситуации извън пътя. Тук сме подбрали шест машини, които няма да се изложат извън асфалта, запазват относително достъпни цени (като за днешните условия) и, при подходящите грижи, могат да прослужат дълго дори на вторите и третите си собственици. Фокусирали сме се върху модели на възраст до 15 години. Съдейки по офертите на българския вторичен пазар, всяка от тях може да бъде придобита за доста под 15,000 евро - цената на базова нова малолитражка.
   
       
6 солидни машини за офроуд на достъпни цени (ГАЛЕРИЯ):


 
     

 

0 от 500
  • #10
    10 rate up comment 15 rate down comment
    Охотник ( преди 2 месеца )
    Еи *** Media! Джип "Jeep" е модификация вседеход, а не е клас автомобили. После уточнете, за какъв тип автомобили е класацията. И на края качествено и евтино няма, дори в КауфландУ. А когато споменете Дачия Задръстен, вече класацията се променя на. Най-големите евтини недомислия създавани някога. Като цяло европейското автомобили строене отстъпва. Вече 15 години по качество и цена, на азиатските марки. Скоро китайците ще фалират и последните германски оцелели. Каквото такова.
  • #9
    16 rate up comment 9 rate down comment
    Чичо Кольо ( преди 2 месеца )
    Ходих при независим механик работещ само с VW/Audi коли. Първата ми среща с него....."ей едно уцеляло DSG. Е, не се знае до кога. Днес върви, утре може въобще да не запали, ама карай.........може да си късметлия!!!"
  • #8
    11 rate up comment 1 rate down comment
    до 7 ( преди 2 месеца )
    Има разлика между DSG-7 със сухи съединители, която се разпада бързо, DSG-7 с мокри, която при редовна смяна на маслото изкарва доста, и DSG-6, която може да направи и 400,000 км
  • #7
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Чичо Кольо ( преди 2 месеца )
    Аааа коментар 7 е от Чичо Кольо. Забравих да се представя. Извинете
  • #6
    14 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Преди няколк дни имаше статия озаглавена "5 кросоувъра с автоматични трансмисии, които е добре да се избягват" и Тигана беше там с невероятното чудо на техниката на VW "DSG". Чичо Кольо имаше Октавия с DSG преди 10-12 години и нямаше търпение да се оттърве от нея. Никога не бих се доближил до кола с такава скоростна кутия отново. Една от най проблемните и не евтини за поддръжка скоростни кутии - масла, маховик, та компютъра.....
  • #5
    5 rate up comment 7 rate down comment
    до 4 ( преди 2 месеца )
    Халдекс пето поколение си е сериозна система и върши много добра работа. Проблем при тигуана е DSG-то и, в първите три-четири години, веригата
  • #4
    19 rate up comment 21 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    неудачията и тигана изобщо нямат място тук
  • #3
    30 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Развалили са класацията с Тигана накрая (нито е здрав, нито е евтин (може би само за закупуване), да не говорим за off-road).
  • #2
    14 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    за да ти дадат шанс за изява, как защо :D
  • #1
    9 rate up comment 18 rate down comment
    Митгеястър ( преди 2 месеца )
    Сайбъртрък защо липсва?