IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-малко надеждните дизели на пазара

Класацията е на британците от WhatCar и е за коли до 5 години

През последните години дизеловите автомобили изпаднаха в немилост, но те си остават жизненоважни за шофьори, които изминават много километри. А причината е, че те спестяват пари от гориво, тъй като имат по-нисък разход от бензиновите си аналози. Освен това за подходящи и за теглене на каравана и ремарке, което е важно през летния сезон.


Най-малко надеждните дизели на пазара


Екипът на британското издание WhatCar направи проучване сред 21 732 собственици на дизелови автомобили на възраст до 5 години, като те трябваше да посочат проблемите, с които са се сблъскали през последните 24 месеца. Изследвани са общо 178 модела от 32 марки, представени на британския пазар.

През уикенда ви представихме 10-те най-надеждни дизелови модела, а сега идва ред и на тези, които са създали най-много проблеми на своите собственици.


Най-малко надеждните дизели на пазара (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #4
    1 rate up comment 8 rate down comment
    Факт ( преди 1 ден )
    Никой не знам на никой не му пука щото никой вече не кара дизел
  • #3
    9 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 ден )
    И като допълнение към #2: Сигурно сателитната навигация (посочена като проблем) много зависи от вида на двигателя - бензин или дизел. Освен това - при всеки един от тези модели само един единствен дизелов двигател ли се монтира, за да се правят обобщения надежден - ненадежден?
  • #2
    15 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 ден )
    Интресно вчера имаше статия за най-надеждните. И там бяха пак от БМВ.. на фона че слагат едни и същи агрегати от на всичките си модели как може Х5 да е надежден а 5-та серия не (примерно). Важи и за останалите марки..
  • #1
    7 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 2 дни )
    Как да ви повярвам на тъпата класация,като единственият период в който съм оставал без кола за 24 часа,бе на 6 месец откакто я взех заради гуменото уплътнение на челното стъкло което фабрично не бе до залепено в горната част,та се наложи да я оставя в сервиза да го залепят професионално и да изсъхне. Колата ми е дизелова и с евро 6 д темп от 2017г. и проблеми до сега за близо 150 х.км. не съм имал което да налага ремонт по-дълъг от 3 часа при годишното обслужване,като смяна на дискове и накладки