IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Nissan ще обучава собственици как да се справят с новите технологии

Програмата Second Delivery предвижда дори посещения по домовете

Всички са наясно, че модерните превозни средства са пълни с функции и технологии. Дори автомобилите от по-нисък клас са оборудвани със сензорни екрани с гласово управление и имат бутони навсякъде по волана. А какво да кажем за модели от висок клас, които са пълни с нови системи, някои от които досега бяха непознати и определено се оказват проблем за техните шофьори.


Nissan Ariya

В Nissan искат да променят това и по тази причина американското подразделение на японския автомобилен производител стартира нова програма, наречена Second Delivery. По същество това е безплатна визита за хора, които купуват нов Nissan, предназначена да им помогне да научат точно какво може тяхната кола. Тя се провежда две седмици след доставката на автомобила, като може да се състои в дома на собственика, в работата му, в заведение или в дилърството. Там екип от техници обяснява подробно как работят системите в колата.

Обикновено тези неща се правят по време на нормалния процес на доставка на автомобила, но идеята тук е да се даде известно време на собствениците да се аклиматизират към новата си кола. Освен това се приема, че при получаване на колата нейният собственик често е развълнуван и пропуска голяма част от това, което му разказва търговеца за допълнителните системи и функции.

Засега услугата Second Delivery се предлага само за Ariya, вероятно защото това е най-технологично взискателният автомобил на Nissan. Очаква се услугата да се „разшири“ по-късно през 2024 г. и за други два модела на марката - Rogue и Leaf.


0 от 500
  • #2
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 20 часа )
    Управлението на съвременен автомобил е доста стресиращо преживяване. Постоянно нещо пищи, мига или вибрира волана, като почти винаги е без основание. От друга страна има неписано правило, че един "потребителски интерфейс" ако трябва да бъде обясняван как работи, то този интерфейс не е добър. Не случайно някои неща по таблата на колите са непроменени от 100-ина години. Но, дизайнерите много държат постоянно да измислят нещо по-добро от "топлата вода".
  • #1
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 ден )
    Добра идея.