fallback

Hyundai представи малък електрически кросоувър за масите

Inster е с дължина под 4 метра и се предлага с избор от две задвижващи системи

Hyundai продължава да разширява своята SUV гама с новия Inster - електрическа версия на субкомпактния кросоувър Casper, предлагаш по-голямо междуосие и по-богато оборудване. За разлика от Casper, който се предлага изключително в Корея, Inster ще се продава и в Европа, Близкия изток и Азиатско-тихоокеанския регион, което го прави глобален модел.

Inster заимства много от дизайна на Casper от 2021 г., но добавя няколко електрически „черти“. Сред тях са различни брони, избор от 15 или 17-цолови джанти и по-блестящи LED светлини отпред и отзад. Има и разлика в размерите, като Inster е с 230 мм по-дълъг от Casper. Междуосието е увеличено със 180 мм.

Точните размери на новия кросоувър на Hyundai са дължина отг 2825 мм, широчина - 1610 мм, височина - 1575 мм и междуосие от 2580 мм. Така в Европа Hyundai Inster ще бъде позициониран между сегментите A-SUV (Toyota Aygo X, Suzuki Ignis) и B-SUV (Jeep Avenger, VW T-Cross), което го прави подходящ избор за градска среда със своите компактни размери. Освен това, Hyundai обяви предстоящо излизане на версия Inster Cross, включваща „по-здрав, фокусиран върху открито дизайн“.

Интериорният дизайн също е до голяма степен пренесен от еквивалента, задвижван от ДВГ, но с технологични подобрения и различни цветови опции за платнената тапицерия. Цифровият кокпит включва два 10,25-инчови дисплея, значително по-големи от тези в Casper.

В зависимост от нивото на оборудване Inster може да получи докинг станция за безжично зареждане, 64-цветно LED околно осветление, отопляеми предни седалки, люк на покрива и пълен набор от ADAS функции за неговия размер.

Всички седалки могат да се сгънат, като вторият ред се плъзга и накланя, както и предна пейка като опция. Багажникът има капацитет от 280 литра, който може да се увеличи до 351 литра в зависимост от позицията на задната седалка.

Hyundai Inster ще се предлага с опции за задвижване Standard и Long Range. Базовият модел разполага с един електрически мотор с 97 к.с. и 147 Нм въртящ момент. Енергията се доставя от 42 kWh батерия, което му позволява да измине повече от 300 км между зареждания. Версията Long Range се задвижва от по-мощен електрически мотор със 115 к.с. Това е комбинирано с малко по-голяма батерия с капацитет от 49 kWh, насочена към водещ в сегмента WLTP пробег от 355 км. 

Благодарение на възможностите си за бързо зареждане от 120 kW (DC, променлив ток), Inster може да зарежда от 10-80% само за 30 минути. Когато е свързан към по-често използван 11 kW AC контакт, пълното зареждане ще отнеме 4 часа за стандартния модел или 4 часа и 35 минути за модела Long Range. В допълнение, функцията V2L позволява двупосочно зареждане за други устройства като електронни велосипеди и оборудване за къмпинг.

Новият Inster ще бъде пуснат в продажба в Корея това лято, след дебюта си на международното изложение за мобилност в Пусан през 2024 г. Ще последва постепенно внедряване в Европа, Близкия изток и Азиатско-тихоокеанския регион, като цените ще бъдат обявени по-късно. Съдейки по неговия размер и пазарно позициониране, това вероятно ще бъде най-достъпното EV предложение на Hyundai.

Още снимки на новия електрическия кросоувър на Hyundai - вижте в галерията:

fallback
  • #9
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Оф, онзи електрическият поне пише разбиремо и правилно.
  • #8
    1-дртийУАЙТBOY! ( преди 4 месеца )
    М/увременно перфектното корейско премиум-страшилище за DE-ламаринените тежкотонни барачки GeneSiS ДНЕС направи официален дебют на изложението в Бусан/КR на своя сензационно чисто нов концептуален шпортен модел на МАГМА-подразделението, а именно: X GRAN-RACER VGT като хибридната машина дава 1500 PS мощност при 1425 Nm въртящ момент. Und Das gibt POWER! Самоподразбиращо е, че люкс-авто-БрандЪТ ще продължи да осигурява висок комфорт, здравина, сигурност и безопасност на своите водачи и пасажери.
  • #7
    1-дртийУАЙТBOY! ( преди 4 месеца )
    Малко, нежно компактно крассиво мини-мъниче - истинско аристократично изглеждащо бижу от висококачествен далеко-източен произход, което съответно много скоро ще почне да се налага на пазара в своя си сегмент и да изтласква step-by-step горките жально изглеждащи скъпарски DE-барачки и съответно ще да има след година време само - DP да им е яко - също като ТЕСЛАта, която собственоръчно и лично IT's -A- MUSK им сервира на местните надменни и аррогантни бароФФци. . .
  • #6
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Ако това е кросовер, значи пешо е трамвай.
  • #5
    Ужас. ( преди 4 месеца )
    Много грозно! Външно е издялано както дойде. Вътре интериора прилича на някаква смесица между модели на Опел и Фиат от 90-те години.
  • #4
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Преди 50-ина години, по време на петролната криза, не са успели да качат европейците (и американците) на японските "кей кар"-и. Но, от друга страна е крайно време уялите се европейци да си спомнят какво са оригиналния Фиат 500 и Мини (Купър) и защо са такива. Тази история с мастодонтските "джипове" няма как да продължава до безкрай.
  • #3
    анонимен ( преди 4 месеца )
    3,825mm in length, 1,610mm in width, 1,575mm in height, and offers a wheelbase of 2,580mm.10 сантиметра по-дълъг от дачия спринг, но е горе-долу толкова широк, а спрингът е страшен тесняк.
  • #2
    анонимен ( преди 4 месеца )
    "... дължина отг 2825 мм, ..." Подозирам че е трябвало да бъд 3825. Защото иначе е почти метър по-късо от Дачия Спринг, а тя е А сегмент, т.е. няма как това хем да е по-малко хем да е между А и В.
  • #1
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Да видим каква цена ще му сложат.
fallback
Последни