Продажбите на Dacia продължават да растат. В момента марката на Renault Group се развива силно в сегмента B, но се готви да се разшири и в сегмент C, като това е част от нейната нова стратегия. След Bigster, който ще видим през 2025 г., Dacia ще предложи още две превозни средства, които ще позволят на румънския производител да удвои печалбите си.
В резултат на това Dacia очаква да достигне един милион продажби през 2030 г., като една трета от тях ще бъдат именно сегмент C, обявиха официално от компанията. Информацията за развитието на гамата все още се е дължи в тайна, но едно е сигурно - достъпните цени остават приоритет на Dacia, дори когато става въпрос електрически превозни средства.
Според компанията повторното използване на стандартната платформа и горната част на каросерията са е ключът към постигане на ефективност, като същевременно това „намалява входната такса и променливите разходи“. Поради тази причина Dacia ще продължи да намалява разходите и да се възползва от удвояването на обема на глобалната стандартна платформа CMF-B за различните марки, която ще достигне 2 милиона единици до 2030 г.
От компанията съобщават още, че до средата на 2024 г. Dacia е на път да потвърди позицията си лидер продажбите на дребно в Европа за четвърта поредна година. Компанията очаква приходите да се удвоят между 2022 г. и 2030 г., като това се дължи и на още един любопитен факт - 76% от клиентите на Dacia идват от други марки. В същото време 68% от тези, които трябва да сменят колата си, отново избират румънската марка.