IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Bugatti представи напълно нов модел - Tourbillon

Хиперколата се задвижва от V16 и 3 електромотора с общо 1800 конски сили

Това не е поредното производно на Bugatti Chiron, въпреки че на външен вид доста прилича на хиперколата с W16 двигател. Този автомобил е новият флагман на Bugatti, казва се Tourbillon и има хибридно задвижване с V16 мотор, като съвкупната мощност е 1800 к.с.


Bugatti Tourbillon


Досегашните сведения се оказаха верни - двигателят е 8,3-литров, който се развърта до 9500 об/мин и произвежда 1000 к.с. без никакви турбокомпресори. Атмосферният мотор е разработен с помощта на Cosworth и тежи само 251 кг, въпреки че е значително по-голям от W16, който заменя. Има максимален въртящ момент от 900 Нм и е част от хибридна задвижваща система.

На предната ос на новата хиперкола има два електромотора, а третият е разположен отзад, за да помага за въртенето на задните колела. Трите мотора се захранват от централно разположена батерия с 25 кВт/ч и добавят 800 к.с. Комбинираната мощност 1800 к.с. се постига при условие, че специално изработените гуми Michelin Pilot Sport Cup 2 имат достатъчно сцепление.


Bugatti Tourbillon


Tourbillon ускорява от 0 до 100 км/ч за 2 секунди, а до 200 км/ч - за 5 секунди. Границата от 300 км/ч се достига за 10 секунди, а максималната скорост е 380 км/ч, които се постигат за по-малко от 25 секунди. Има и специален Speed ​​Key, чието активиране държи огромното си задно крило сведено надолу, докато скоростта се изкачва до 445 км/ч.

Най-новото Bugatti не губи нищо, превръщайки се в хибрид, освен малко тегло. Въпреки батерията и електрическите мотори, от Bugatti твърдят, че Tourbillon е по-лек от Chiron. Може също така да се движи из града, без да използва V16 двигателя, като пробегът само на електричество е 60 км. Максималната скорост само на ток не се споменава, както и времето за зареждане, но се знае, че хиперколата има 800-волтова система, разработена от Rimac.


Bugatti Tourbillon


Ценителите на часовници ще разпознаят „турбийон“ като механични битове, използвани във висококачествени часовници за повишаване на точността. Bugatti вижда своя Tourbillon като голямо, вечно произведение на механично съвършенство. Това става ясно, когато отворите електрически задвижваните двустранни врати, за да видите зашеметяващия аналогов интериор. Три големи циферблата, прикрепени към волана, показват всичко - от скорост до обороти на двигателя, количество гориво, температура на двигателя и др. Не се вижда екран.

Измервателите са проектирани и изработени от производителите на часовници на Switch и са постоянно фиксирани към кормилната колона, така че да остават неподвижни, докато се върти волана. На централната конзола ще откриете набор от алуминиеви превключватели, въртящи се циферблати и един кристален лост, който стартира V16. В горната част на централната конзола има скрит цифров екран. При команда той ще се завърти нагоре и ще даде на водача достъп до Apple CarPlay, наред с други неща.


Bugatti Tourbillon


Що се отнася до дизайна, няма как да го сбъркаме с Bugatti. Екстериорът в стил Chiron включва специален дифузьор, който започва точно зад пътническата кабина, практически скрит от погледа. Вентилационни отвори под фаровете помагат за насочване на въздух към големите странични всмукателни отвори. Подковообразната решетка подава въздух към радиаторите, като същевременно увеличава притискащата сила. Активното задно крило може да се разгъне нагоре, за да служи като въздушна спирачка. И всичко това се движи върху изцяло ново многораменно окачване, което е с 45 процента по-леко в сравнение с Chiron.

Колата е представена сега, но нейното производство ще стартира през 2026 г., когато ще бъдат доставени първите 250 бройки. Цените на Tourbillon започват от 3,6 млн евро.


Още снимки на новия флагман на Bugatti - вижте в галерията:


0 от 500
  • #8
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Франк ( преди 3 месеца )
    Я се успокойте малко, във фрума само инженери и дизайнери пишат. Колата е невероятна, пореден шедьовър от Бугати, проектирана е от нулата. Това е върхът в пирамидата на автомобилостроенето!
  • #7
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Широн и Вейрон ( преди 3 месеца )
    Бяха доста по-красиви и със доста по-добра пропорция.Като грешка в дизайна на Турбион може да се отчете грозната голяма маска на торпедото,която разваля отпред имаче внушителността на цялото купе.Така колата прилича не толкова на европейски модел на стар и доказан производител на най-доброто,колкото на някакъв фейк,или на жалък опит от незнаен производител.Апропо ,почти същото е и със задната част.Ефекта "уау" е в очите на тийнейджърите,може би.Само отстрани прилича на Бугати.Жалко Rimac....
  • #6
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Моделът е шедьовър и не е вярно, че е същият като Широн. Доста разлики има.
  • #5
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Андю! Бързо! 200 нови OnlyFan-кi, че да зарабтоят за новот Бунаци!
  • #4
    9 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    До 3,заложените в колата характеристики и достижения не ти оставят място за много промяна във външният вид.Освен това силуета трябва да има и лек ретро туш и принадлежност към марката,а тук е постигнато перфектно.
  • #3
    2 rate up comment 15 rate down comment
    SF ( преди 3 месеца )
    Малко ги е домързяло да измислят нов външен вид!!!! Кола за 3.6 милиона евро и пак прилича на предния модел
  • #2
    11 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Ти си боуен. "Електрическите глупости" го правят 200 к.с. по-мощен при по-ниско тегло. Това е съществен напредък.
  • #1
    19 rate up comment 5 rate down comment
    ПоКУРко ( преди 3 месеца )
    Истинско Произведение на Изкуството като премахнем всички ел. глупости!