fallback

Новият Genesis GV80 Coupe се оказа по-скъп от BMW X6

Луксозният корейски модел предизвиква конкурентите с цена и оборудване

Корейският производител на премиум автомобили Genesis представи GV80 Coupe миналата есен, а сега станаха известни и цените му. Както се очакваше, той е по-скъп от обикновения модел, като в САЩ стартовата му цена е 79 950 долара. Това е с 21 250 долара повече от стандартния GV80 и с 5450 долара повече от BMW X6. Корейското SUV Coupe отстъпва на друг от конкурентите - Mercedes GLE Coupe, но трябва да се отбележи, че германската марка предлага зад океана само AMG-версиите, като те започват от 89 800 долара.

Високата цена може и да звучи шокиращо, но тя е оправдана, тъй като моделът се предлага в два богато оборудвани версии. Освен това GV80 Coupe избягва 2,5-литровия четирицилиндров двигател с турбокомпресор, който се намира в базовите версии на стандартния модел.

Genesis GV80 Coupe се отличава с елегантен дизайн, който включва LED осветителни тела, панорамен стъклен покрив и 20-цолови алуминиеви джанти. Купувачите получават още двойна изпускателна система, механична повдигаща се врата със система „свободни ръце“ и електрически сгъваеми странични огледала със светлини, които проектират логото на Genesis върху земята.

Интериорът е много луксозен, като разполага с 27-инчов OLED дисплей, първокласна аудио система Bang & Olufsen и матова дървена облицовка. Има също така седалки от кожа Nappa, които разполагат с електрическо регулиране, както и отопление и вентилация. В оборудването на кросоувъра влизат още отопляем волан, отопляем преден подлакътник и тапицерия от микрофибър.

Други акценти включват head-up дисплей, цифрово огледало за обратно виждане и тризонова климатична система. Купувачите ще намерят също така HomeLink, безжично зарядно устройство за смартфон и система за удостоверяване на пръстови отпечатъци.

Моделът се предлага д впечатляващ набор от стандартни системи за подпомагане на водача. Те включват интелигентен круиз-контрол, асистент за шофиране по магистрала и дистанционен интелигентен асистент за паркиране. Има още асистент за избягване на челен сблъсък, асистент за поддържане на лентата/следване на лентата, асистент за избягване на сблъсък в мъртва точка, монитор за преглед на мъртва точка и много други подобни функции.

Под капака на GV80 Coupe за американския пазар е поставен 3,5-литров V6 с двойно турбо, който развива 375 к.с. и 570 Нм въртящ момент. Той е съчетан с 8-степна автоматична скоростна кутия и система за задвижване на четирите колела.

fallback
  • #14
    Mdam ( преди 4 месеца )
    Пасата ми има същите екстри, браво братя корейци.
  • #13
    Copy paste ( преди 5 месеца )
    Отпред дизайна е на Lincown, а отзад - на Аston Martin отпреди бая години. Даже фордовете приличат повече хах
  • #12
    Да сме честни ( преди 5 месеца )
    По начало целия този клас пътни пародии на джипки е смехотворен и хумористичен, тъй като нямат абсолютно никакво адекватно приложение.
  • #11
    Естет ( преди 5 месеца )
    Тези стопове карат колата да изглежда хумористично
  • #10
    i'm-дртиУАЙТBOY ( преди 5 месеца )
    До 9-ти ДБ: Не четеш правилно и не си доразбрал същността на статията по отн-ие еХтрите в моделите на върховия водещ корейски ПРЕМИУМ-Авто-Бранд GENESiS, където ВСИЧКИ, абсолютно ВСИЧКИТЕ добавени пакети, допълнителни с-ми за облекчения на водача и специални еХтри са предварително ВГРАДЕНИ в серийните машини; т.е. НЯМА оскъпяване за допълнителни заплащания, освен за некакви специфични лични изисквания, които дори НЕ фигурират в листата на предлаганите опции, както и самото СЕРВИЗНО обслужване...
  • #9
    Джипко Бибитков ( преди 5 месеца )
    Трябва да се има предвид, че вероятно става въпрос за цена на версия на GV80 с вече добавени пакети с екстри.И тази цена вече се сравнява с цената "стартира от" на Х6 - цените на Х6 в САЩ за 2024 стартират от 74895$ и достигат до 94595$ !А както е известно, никой не си купува BMW на "цената от" - от фирмата са се погрижили това да е почти невъзможно ;) . Виждал съм преди време Х3 на цена "от" - хехе .. интериорът на Дачия беше много по-добър от този в това Х3 :)
  • #8
    i'm-дртиУАЙТBOY ( преди 5 месеца )
    До многознаещата 7-чка /?/: Младежо, наблюдавай в нета и соц.мрежи предстоящия ФЕСТИВАЛ на СКОРОСТТа в Гудууд в началото на следващия месец - джулай и точно там ще имаш добрата възможност да видиш и срещнеш на живо 3 чисто нови модела и евнтл. нов фейс-лифт на някой съществуващ такъв на водещата авто-фурия GENESiS, чийто коли стават жизнеутвърждаващи и реално живо търсени от умните купувачи и водачи които знаят много добре как и къде най-подходящо да инвестират всеки спестен евроцент от тях.
  • #7
    Драйв нещо си ( преди 5 месеца )
    Да сложиш Бентли с Лексус под един знаменател, а Лексус над БМВ Мерцедес и Ауди, говори колко си изплискал легена. Говори също, че чакаш някой Генезис да му падне бързо цената, което е факт, да дойде на Горубляне и да си смениш, най-после Хюндая Пони, който караш.
  • #6
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Браво! Сега опитай да обясниш и на родителите ти колко е хубав Генезис и защо трябва да се купи вместо БМВ. Сигурен съм, че ще те разберат за АВДто и подпомагащите системи. А пък баба ти и дядо ти съвсем ще са очаровани. Класа не се купува с пари е поговорка от време оно.
  • #5
    i'm-дртиУАЙТBOY ( преди 5 месеца )
    И още 1 съществено и важно лично наблюдение от моя страна: Всички много добре помним, че допреди броени дни авторът на статията - П.3ахариев по всевъзможен начин игнорираше и доскоро се отнасяше подчертано с яко пренебрежителна ИРОНИЯ към постиженията и дизайнерски еXклузивно великолепно представящите се и от ден на ден ставащи водещи в своята си ниша и класса модели на GENESiS-премиум-БРАНДА. Ето, че виждаме как дойде този дългоочакван момент, когато вече се е ВРАЗУМИЛ и правилно ги е ОЦЕНИЛ.
fallback
Последни