fallback

Италианците продължават да вярват в добрия стар дизел

Най-търсени модели с такова горива са не само икономични, но и получават екобонус

Италия e една от страните с традиции в дизеловите двигатели. И те бяха не само правени, но и карани здраво на Апенините. Уви, модерните времена удариха и там по дизела.

Според данните на Unrae - за периода януари-май 2024 г. регистрациите на автомобили с двигатели с това гориво са 14,9% от общия брой. За сравнение – миналата година по същото време процентът им беше 19,6%. Но дали те са повече или по-малко достъпни със стимулите , предназначени за автомобили с емисии от 61 до 135 г/км, дизеловите опции остават обширни. Ето най-продаваните модели за годината, които още държат интереса към добрия, стар дизел!

7 модела, които държат дизела в Италия (ГАЛЕРИЯ)

fallback
  • #12
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Да ако колата ти седи през светлата част от деня вкъщи в гаража. И за да ги получиш тези пари колата ти трябва е на контакта в светлата част от деня за да вземе евтиния ток, но и после през нощтта трябва пак да е на контакта за да го продаде. А защо вместо да купуваш електричка за 100к лв, не си купиш само домашна батерия 10кВч и пак ги получаваш тези пари без да мислиш кога можеш да си караш колата и кога трябва да седи на контакта.
  • #11
    До 9 ( преди 5 месеца )
    Не казвам че могат да се карат без пари. Казвам че могат да ти дават пари за да ги караш. Зареждаш на 70 лв за мегаватчас и ти плащат 6 000 лв за да ти купят зареденото. Единственият проблем е, че повечето електромобили не предлагат такава възможност, но при тези цени за балансиране, скоро няма да има автомобил без такава опция. Повечето китайци вече я предлагат стандартно.
  • #10
    Гостенино ( преди 5 месеца )
    Накратко, всяка една батерия за съхранение на енергия в скоро време ще е златна кокошка, защото услугата балансиране ще е много търсена и дефицитна. При 6 лв за kWh Дали някой ще се притеснява за живота на батерията? 80kWh батерия на Тесла модел 3/У за един цикъл зареждане ще изкарва на собственика 480лв. Само с 60 такива цикъла може да си купи нова батерия. Скоро и по паркингите ще ги ползват за балансиране докато ги продадат. При тези цени, от продажбата на ток ще изкарат повече пари.
  • #9
    анонимен ( преди 5 месеца )
    И какво общо има борсовото ценообразуване със статията или дори коментарите? Ще кажеш те електричките мога да се карат почти без пари. Да ама на потребителя ако му пукаше за разхода нямаше да кара 3литрови СУВ-ове със 140км/ч, а 1.5-1.6 хечове на газ с 90.
  • #8
    Гостенино ( преди 5 месеца )
    надхвърлят десетократно всякакви прогнози и представляват категорично непредвиден и необезпечен търговски риск".Само в един ден от месец Май(19.05.2024) цената по новата Методика е 6207 лв./МВтч, а в същия ден и същия час цената на енергийната борса е 70,74 лв./МВтч. Това означава, че един производител, ако произвежда в този час би получил 70,74 лв., и би имал разход 6207 лв. за всеки мегаватчас отклонение от прогнозата си за производство.
  • #7
    Гостенино ( преди 5 месеца )
    Според колективната позиция на Асоциацията за свободен енергиен пазар (АСЕП) АТЕБ публикуваните на 13 юни окончателни цени за балансираща енергия за месец май, застрашават финансовата стабилност на свободния пазар заради екстремните си нива от над 6000 лв/MwH. От двете асоциации настояват новоприетата от КЕВР методика за определяне на цените на балансиращата електрическа енергия да бъде отменена, защото цените за недостиг и излишък "драстично се различават от прогнозните данни, а разходите надх
  • #6
    Лудория ( преди 5 месеца )
    Италианците, пък и всички други не "вярват", те купуват и с парите си показват какво търсят и ползват. "Вярват" политици и "еко активисти", които желаят тяхната гледна точка да бъде наложена силово, а не с волята на свободния пазар. Нещо да обясняваш колко е велика Тесла, пък да караш дизелов джип - това са "проповедници", на които не трябва да се слуша. Когато видиш политиците да се возят на електрическа лимузина или джипките на горските станат на ток, тогава може да се обяви "дизела умре"...
  • #5
    Гост ( преди 5 месеца )
    "Мъртъвците" са по паркинги,складове, летища и пристанища.Следваща спирка за новите електрокари,които няма кой да купи е Надин.
  • #4
    Popa ot razgrad ( преди 5 месеца )
    Тигуан няма версия със задно задвижване...
  • #3
    Ми много добре ( преди 5 месеца )
    ОПГ "ВАГ" харесва това. Къртят кинти с технологии от преди 10 - 20 години,все пак някой трябва да плати всичките им глоби.
fallback
Последни