fallback

Италианците продължават да вярват в добрия стар дизел

Най-търсени модели с такова горива са не само икономични, но и получават екобонус

Италия e една от страните с традиции в дизеловите двигатели. И те бяха не само правени, но и карани здраво на Апенините. Уви, модерните времена удариха и там по дизела.

Според данните на Unrae - за периода януари-май 2024 г. регистрациите на автомобили с двигатели с това гориво са 14,9% от общия брой. За сравнение – миналата година по същото време процентът им беше 19,6%. Но дали те са повече или по-малко достъпни със стимулите , предназначени за автомобили с емисии от 61 до 135 г/км, дизеловите опции остават обширни. Ето най-продаваните модели за годината, които още държат интереса към добрия, стар дизел!

7 модела, които държат дизела в Италия (ГАЛЕРИЯ)

fallback
  • #32
    Абе ей ( преди 3 месеца )
    нали ти беше тоя дето обясняваше как 2-3 KWh соларни панели ти били напълно достатъчни да си покриваш нуждите от ток? Ама иначе другите щели да си купува 50 KWh домашни батерии ..... Защо?
  • #31
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Вече ти казах в коментар 25 - Отвори сайта на практиер -> соларни системи - дори не говорим за специализиран магазин, който сигурно ще предложи по-добри а може и по-евтини варианти. Хубаво икономия на мащаба. но тогава защо някой ще купи домашна батерия, щом по-хубавата е по-евтина?
  • #30
    Абе ей ( преди 3 месеца )
    многознайко, за чий ти е 50 киловатчаса домашна батерия? За ядрената зима ли? За да опреш до батерия трябва да имаш над 10 KWh соларни панели на покрива. За да ти покриват дневната консумация и да зареждат батерия. Едно семейство харчи макс 10 kWh на денонощие. Даже и 5 KWh батерия са достатъчни ако през деня се зарежда пълноценно. Хо хайде да е 10,за всеки случай. За какво точно са ти 50?Освен за да ти излязат кривите сметки колко е е по-евтино да си вземеш електричка!
  • #29
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Ако идем още по-далеч. Смяната на батерията струва 12 000 долара. Коментирай това? Батерията включва както bms за управление на зареждането, така и инвертор, както и охладителна система, а не само батерийни клетки.
  • #28
    До 27 ( преди 3 месеца )
    Именно това казвам. Има икономия от мащаба. Дай пример за 10 киловатчаса батерия която струва 6000 лв? Конкретен пример а не хвърлено мнение в интернет без никакви източници на информация за проверка. Провери ли моя източник за конкретната батерия за която говоря? Каква е цената?
  • #27
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Аз не съм казал че батериите за коли са по-лоши. Но ти ми казваш че батерия с тези изисквания е по-евтина от другата. Все едно да ми кажеш че един ФВ Пасат е по-евтин от Поло.
  • #26
    До 21 ( преди 3 месеца )
    Ето че сам започваш да изброяваш всички предимства на батериите за електромобили. Аз бих добавил и живота на батерията. Ако вземем за пример онази батерия зареждане на 250 kW през целия си живот изминала 700 хиляди километра, то при среден разход 20kWh на 100 км, през нея са минали минимум 140 000 киловатчаса само с 25% деградация. При много по-разумно зареждане и разреждане ще изкара много повече.
  • #25
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Отвори сайта на практиер -> соларни системи - дори не говорим за специализиран магазин, който сигурно ще предложи по-добри а може и по-евтини варианти.
  • #24
    До 21 ( преди 3 месеца )
    Дай пример за такава мрежова батерия, на такава цена? Аз ти дадох пример с конкретна батерия. Тесла Пауър уол. 13 киловат часа капацитет 11 kW мощност и 97% КПД кръгов цикъл от мрежата към мрежата променливо за около 10 000 долара в Щатите. Писах оптимистични 10 хиляди евро за Европа, без да съм сигурен дали не са повече. Бъди конкретен и дай пример освен марка дай и модел да проверя къде ти е грешката?
  • #23
    До 22 ( преди 3 месеца )
    Вярно е. абсолютно вярно. За разлика от тебе който работиш 8 часа и ти е достатъчно, се оплакваш че автомобилът няма да може да работи 24 седем А ще работя само по 23 часа в денонощието защото по цялото час на денонощие го караш и не може да печели. Наистина си доста лаком. Добре че работиш за работодател, на заплата а не си от другата страна за да изискваш 23 часа работа в денонощието от работниците си, както се опитват да правят в Япония от десетилетия.
fallback
Последни