fallback

Италианците продължават да вярват в добрия стар дизел

Най-търсени модели с такова горива са не само икономични, но и получават екобонус

Италия e една от страните с традиции в дизеловите двигатели. И те бяха не само правени, но и карани здраво на Апенините. Уви, модерните времена удариха и там по дизела.

Според данните на Unrae - за периода януари-май 2024 г. регистрациите на автомобили с двигатели с това гориво са 14,9% от общия брой. За сравнение – миналата година по същото време процентът им беше 19,6%. Но дали те са повече или по-малко достъпни със стимулите , предназначени за автомобили с емисии от 61 до 135 г/км, дизеловите опции остават обширни. Ето най-продаваните модели за годината, които още държат интереса към добрия, стар дизел!

7 модела, които държат дизела в Италия (ГАЛЕРИЯ)

fallback
  • #42
    До 40 ( преди 6 месеца )
    А за питанията си прав. Питам, но отговори не получавам, въпреки че аз отговарям ясно изчерпателно и категорично на въпросите които валят към мен. Посочвам и източниците на информация за проверка. Нали знаеш кои са патологични лъжци които не отговарят с нас въпроси които ги уличават в лъжа?
  • #41
    До 40 ( преди 6 месеца )
    За антиелектриците говориш нали? Но мога да те убедя с примери че си в огромна грешка! Какви 20-30%? Не могат да усвоят и 1 % от информацията при първоначалното прочитане. След около 108 обяснения възприемат 20% от написаното. Примерно гостът ни все още вярва, че ако цял ден слънцето осигурява над 50% от потреблението на държавата дори през зимата, то за денонощието Това са от един до три процента от потреблението. Също така вярва че фотоволтаиците стават само за зареждане на телефони.
  • #40
    анонимен ( преди 6 месеца )
    За питането си прав, Мите. Питанията ти се леят като от 5 годишно дете с така модерния в последните години "синдром на дефицит на вниманието и хиперактивност". И отговорите ни отскачат от главата ти като електрони от фотоволтаик: 20-30 процента влизат, другите се губят в "етера" и резултатът е също толкова плачевен.
  • #39
    Дежавю ( преди 6 месеца )
    В момента отново съм на морето и изпитвам дежавю. Точно тук миналата година обяснявах Какво предстои, защото за първи път в историята фотоволтаиците произвеждаха над 1000 мегавата - повече от АЕЦ Козлодуй въпреки че тогава работеше само единият му реактор. Въпреки това дори в началото на тази година когато още през зимата фотоволтаиците произвеждаха два пъти повече отколкото през лятото, антиелектриците не можеха да разберат какво им говоря. Сега мълчат по тази тема и се обиждат като ги питам
  • #38
    До 31 ( преди 6 месеца )
    Не е като да не познах. Казах ти да ми дадеш линк за да ти посоча грешките. То не било компютри, а било компоти. Не било батерия huawei А било батерия vitek. Батерията huawei струва около 5 000 лв за 5 киловатчаса, а за да я вържеш към инвертора ти трябва и bms който струва около 2 000 лв. До тук 7000 лв за 5 киловатчаса, А още нямаш инвертор. За да ги добуташ до батерията на Тесла трябва да купиш три такива комплекта за 20 000 лв и все още нямаш инвертор. Защо ли предпочитат батериите на Тесл
  • #37
    До 33 и 34 ( преди 6 месеца )
    Само в *** не разбраха, че това не е бизнес, А нещо като избора между вентилаторна печка и много по-скъпия климатик. Вие като си купихте климатици станахте ли милиардери? Това бизнес ли е? А като заменихте лампите с нажежаема жичка с LED крушки, в какво инвестирахте спечеленото? Колко апартамента си купихте да ги давате под наем? Това ще е същото между избора дизел или електромобил. Едното ще ти спестява повече от другото, от което никой няма да стане милиардер.
  • #36
    До 35 ( преди 6 месеца )
    Само за последното не позна. 100 пъти ви обяснявам че това не е бизнес. В момента в който започнем да плащаме по 6 лева за киловатчас за балансиране, ще се нароят стотици бизнесмени които да инвестират в батерии и ще нормализират цената до степен в която почти няма да има разлика между най-голямата и най-малката цена в денонощието. А печалбите са от разлика. Това ви го обясних 100 пъти когато ме питахте защо не инвестирам в фотоволтаици щом се печели по левче за киловатчас през 2022
  • #35
    Анонимен ( преди 6 месеца )
    Митьо Бустеров е цар в идеите за нови бизнеси.Започнал е с търговия на краставици,видеокасети под наем,баничарници.Спечеленото е вложил в недвижими имоти и печели от наеми.Със събраните пари ще си купи електричка трафопост и ще продава електроенергия на тапаСите като нас.
  • #34
    До 33 ( преди 6 месеца )
    Той всъщност продължава да упорства, че тая работа с покупко-продажбата на ток ще работи като тегленето и качването на филми по торентите и "блокчейните". Децентрализация, разчитаща на "доброволци". Сигурността на доставките е повече от гарантирана! Ама така е то с поколение, израстнало в Интернет - връзката с реалността я няма никаква.
  • #33
    Гост ( преди 6 месеца )
    Адреналинката електричка пак с безУмните си идеи за бизнес с продажбата на ток от електрокара.Но инвестира в имоти за наеми,пасивни доходи по телюфски.Пропагандира електрокари,кара дизел.Пропагандира продажба на ток от електрокар,пък влага в имоти.Върши точно обратното на това за което ви говори.
fallback
Последни