IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Huawei показа и луксозно SUV Coupe

Luxeed R7 споделя основите със седана Luxeed S7, добавяйки по-практична форма

Производителят на смартфони Huawei разшири гамата си от автомобили, като показа нов SUV купе, което ще се предлага като EV (чист електромобил) и като EREV (електромобил с удължител на пробега). Моделът се казва Luxeed R7, като е разработен от Huawei и Chery и се присъединява към механично свързания седан S7, който технологичният гигант мече пусна на пазара.


Luxeed R7


Първите снимки на Luxeed R7 бяха споделени в китайските социални медии Weibo от Ю Ченгдон, който е е ръководител на програмата Smart Car Solutions на Huawei. Той е категоричен, че R7 ще направи „световна революция“ и ще надмине конкурентите си от световните премиум-производители.

Дизайнът на електромобила е в стила на моделите на марките Aito, Luxeed и Stelato. Формата на LED светлините и на част от каросерията е идентична с тази на седана S7. Същото се отнася и за сензорите на ADAS, включително монтираната на покрива система LiDAR за захранване на автоматизираната система за шофиране на Huawei ADS 3.0.

Снимки на интериора засега липсват, но се предполага, че R7 ще получи същия дизайн и технология на таблото със седана S7. Последният се предлага с 15,6-инчов дисплей, работещ в системата на Harmonyos на Huawei.


Luxeed R7


Предполага, че че дължината на новото SUV Coupe е 4950 мм, а междуосието е 2950 мм. Това означава размери, подобни на като BMW X6 и Mercedes GLE Coupe, като позиционира новия електромобил между Model Y ​​и Model X от Tesla.

Според Car News China, както версиите BEV, така и EREV на Luxeed R7 ще разполагат с 800-волтова архитектура, използвайки батерии с високо напрежение на силициев карбид. Съдейки от седана, SUV-купето ще се предлага с един електрически двигател, произвеждащ 292 к.с. или с два електромотора, развиващи 496 к.с. Пробегът с едно зареждане ще бъде 855 км по китайския цикъл на измерване CLTC.

Стартът на продажбите на Luxeed R7 в Китай ще стартират през третото тримесечие на годината, като предполагаемата цена е между 41 400 и 55 200 долара. Това е с 6900 долара повече от седана Luxeed S7.


0 от 500
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    до 7 ( преди 6 месеца )
    Значи разбрахме, че съветския окупатор на България, генерал Джуров се отрекъл от сина си, но не и от съветската бангия... Не съм и ни най-малко учуден!
  • #6
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    До 6,..........и най-добрата техника попаднала в некадърни ръце е безполезна.......Думите са на армейски генерал Добри Джуров по повод смъртта на сина му Чавдар със самолет МиГ 21. Колко точно звучат думите и към днешно време.
  • #5
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Нямам им вяра на хуавей. Купих си часовник 4 про, дадох 1000лв., изобщо няма да коментирам как си вързах приложението им със андроида, но стана, проблема е че в покой ми дава 85 пулс, меря с машинката за кръвното там ми показва 72 пулс. Тръгвам да бягам, уморявам се усещам че сърцето ми ще изкочи, гледам часовника пак 85 пулс. При положение че сигурно реално ми е около 150 удара. Красива работа, ама не работи, казваш си китайска работа, дано и колите им не са такива.
  • #4
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    В Китай 50 хил, в Европа 70 - ще рече 7 години по 1000евро на месец. Пък аз със заплата от 1500, как да стане?
  • #3
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Бих се доверил на Huaway, имам телефони и лаптопи в къщи на марката и досега съм нямал никакви проблеми с тях, знам че имат рисърч центрове в щатите и Европа, за Китай няма спор и е една от най-технологично напредналите компании - първи пуснаха 5G модеми. Със сигурност колите им ще са ако не супер то поне ОК.
  • #2
    6 rate up comment 2 rate down comment
    край ( преди 6 месеца )
    Това че анонимен не е можел да предвиди, че новите марки ще правят по-добри коли от немските столетници, си е негов проблем. Още тойота ги остави в 20ти век с хибридните си модели. Мъск ги удари с теслата. Китайците ще ги довършат с BYD, NIO и пр... Немците са мн. далече от високите технологии. Те са с двойно предназначение и са им директно забранени. Германия не прави самолети. За космическа програма и АЕЦ да не говирим.
  • #1
    8 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Ето че поредната новоизлюпена марка ще предлага по-добри продукти от стогодишните на много по-добри цени. Интересни времена предстоят. Време на които никой не можеше да предвиди само до преди 3-4 години.