fallback

Новата Lada се оказа прекопирана Dacia Logan

Седанът Iskra технически повтаря модела на Renault Group

Руският производител АвтоВАЗ все още не е в състояние да разработи свой собствен нов модел, въпреки че само преди дни представи такъв. На икономическия форум в Санкт Петербург беше показана Lada Iskra, но се оказа, че тя е изградена на технически чертежи на Renault Group.

Според финландското издание Tekniikan Maailma, новата Iskra на практика представлява преработен седан Dacia Logan, като единственото нещо от Lada, което е използвано при създаването на автомобила, е дизайнът (така наречения X-Design), характерен за последните модели на АвтоВАЗ.

В прес-съобщението, разпространено при представянето на Iskra, се посочва, че в основата на модела е съвременна глобална платформа (CMF-B на Renault Group), която е преработена, за да бъде технологично автономна. Електрониката е напълно локализирана и към колата са добавени 400 нови части (каквото и да означава това).

Няма нищо модерно или изненадващо да се намери под капака. Iskra използва естествено аспириран двигател с 90 к.с. и 5-степенна ръчна скоростна кутия. По-мощният вариант е със 106 к.с. и 6-степенна трансмисия, а като опция се предлага и автоматик.

В момента Lada Iskra е в крайните етапи на развитие и производството ще започне скоро. Седанът ще бъде качен на конвейера на завода в Толиати в началото на 2025 г., а след това към него ще се присъединят комби и SUV.

fallback
  • #9
    до 6 ( преди 5 месеца )
    Щом са направили толкова много промени и на практика колата е друга, защо са си губили тогава времето да я ползват за база, вместо да си я направят от нулата? И като казваш Фиат 124, те са го подобрили толкова много, че е станал перфектен и го произвежад 30 години без съществена промяна. Но в момента в който идва Рено веднага го захвърлят в полза на тяхната платформа.
  • #8
    анонимен ( преди 5 месеца )
    До 5 добре,че има бала мурници се тоа,че да могат западналяците вместо да плащат за старите си дръгели да плащат за скрапа го продават и печелят от такива кат теб. Според Форд най-добрия автомобил е новият,а ние го допълваме нов служебен и още една негова сентенция: ...Не съм толкова богат за да си купувам използвана кола...Човека е направил гиганта Форд,който и днес съществува.
  • #7
    анонимен ( преди 5 месеца )
    До 4,ти сигурен ли си в това дет го пишеш,че като гледам немците колко бързо освобождават Дженермания от присъствието си,защото не искат с мигрантите да живеят заедно. Във Франция брик.,,,.,,ет..,,.,,ите са повече от франсетата,та западналата ти цивилизация се превръща в огромна помиина яма от сбиртак. нивото на интелигентност е паднало умопрачително бързо и на най-ниско ниво,така,че написаното от теб е за отминали отдавна времена и никога няма да се върнат.А,руснаците правят поне нещо,а ние?Не!
  • #6
    анонимен ( преди 5 месеца )
    до 1,то и Жигула бе "прекопиран" ФИАТ 124,ама с над 950 промени за да отговори на руските пътища и климатични особености,като трябваше да е подходящ както за европейската част,така и за горещия юг и далечния север. та от ФИАТ-а остана само външната прилика и нищо друго.Та и с тази Лада прекопирана Дачия ама с 400 подобрения,та от оригинала е останало само някакви чертикоито могат и да са като на Хюндай и доста други автомобили защото днес всички си приличат ако им махнеш емблемата и надписите.
  • #5
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Втора употреба но висок клас кола винаги е по добре от нисък клас нова. Тука изобщо не става въпрос за разходи за поддръжка. Става въпрос за удобство, комфорт, безопасност и динамика на пътя. Много ясно че 20 годишен Мерцедес е е 100 пъти по добър от нова Лада или Дачия.
  • #4
    До 2 ( преди 5 месеца )
    Еми евро ценност е здравето и живота на хората включително децата ти вероятно не ти е важно, а евразийска е евтиния ама даже с тази евтиния пак се продават в пъти по-малко коли спрямо населението
  • #3
    до 2 ( преди 5 месеца )
    Преди 4-5 години логана с всички екстри беше под 25к лв. И купуваше ли се като топъл хляб? НЕ - нашенеца пак искаше 10 годишна Е-класа за "нофнос" за същите пари. Ама много обича да въздиша по форимуте за проста и евтина кола.
  • #2
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Сега и ако сравните цените, ще видим, кое е по-добре, еко евро ценности или евразиийски...........
  • #1
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Къде е изненадата? То си личи отдалеч че е еволюция на Дачия Гранта. Вече е 90% Логан + китайско CVT.
fallback
Последни