fallback

Разследване в Япония установи фалшификации при 4 водещи производителя

Toyota, Honda, Mazda и Suzuki са уличени в измами с емисии и тестове за безопасност

След неотдавнашния скандал с тестовете за безопасност на японския производител Daihatsu, Министерството на земята, инфраструктурата, транспорта и туризма на Япония (MLIT) започна разследване на практиките на други местни автомобилни производители от 2014 г. насам. Четири от тях - Toyota, Honda, Mazda и Suzuki, признаха за извършени от тях измами при тестове на определени модели, заради което производството, продажбите и доставките на част от тях вече са спрени.

Започвайки с Toyota, най-големият автомобилен производител не само в Япония, но и в света, призна, че е предоставил неверни данни в тестовете за безопасност на пешеходците и пътниците на моделите Corolla Fielder, Corolla Axio и Yaris Cross, които и в момента се произвеждат. Освен това вътрешно разследване разкрива подправяне на краш-тестове на спрени от производство модели като Crown, Isis, Sienta и Lexus RX.

От Toyota твърдят, че вътрешната проверка е потвърдила съответствието с всички разпоредби за безопасност за засегнатите превозни средства. Това означава, че те могат да се използват, като не са необходими допълнителни действия от страна на собствениците.

На свой ред Mazda разкри, че софтуерът за управление на двигателя на роудстъра MX-5 RF и субкомпактния хечбек Mazda2 е бил пренаписан по време на официалните тестове за получаване на сертификат. Компанията е използвала неправилна конфигурация на превозните средства при краш-тестове на моделите Atenza/Mazda6 и Axela, но въпреки това производствените модели отговарят на стандартите за безопасност.

Вътрешното разследване на Honda разкри фалшифицирани твърдения при тестовете за шум на 22 модела, които са спрени от производство. В случая на Suzuki измамното поведение е ограничено до един модел - предишното поколение Alto, при което спирачният път, посочен при теста, е по-къс от действителните измервания.

Сега японските власти ще проведат разследвания на място в офисите и фабриките на гореспоменатите компании, за да потвърдят съответствието на засегнатите модели с разпоредбите. Производителите на автомобили също са инструктирани да предоставят информация и подкрепа на засегнатите собственици, ако е необходимо.

fallback
  • #7
    анонимен ( преди 5 месеца )
    До 6 - Аз съм горния, бе момиче! Над тебе съм! И какво да свиквам - карам бензин, освен, ако не е камиона. Тогава е на дизел.
  • #6
    До долния ( преди 5 месеца )
    Дизела почина свиквай. 55% от ново продадените коли са били дизелови в ЕС 2015-та сега са 12,3% толкова за дизела мир на прахът му
  • #5
    анонимен ( преди 5 месеца )
    До 3 - Дизелгейта беше сготвена работа ... Няма как, да ме накараш да повярвам, че VW ще прави сложна шама, да лъже в САЩ, при това за ДИЗЕЛОВ ГООООООЛФ! БРАТ! Дизелоф Голф в САЩ! Че то има хора, не заят, че има коли, коиото не са пикапи на дизел! И за какво да лъжат? За всичките 12 бройки, котио ще продадът тази година?
  • #4
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Ще е интересно някой да направиш тест като блъсне китайски автомобил в японски, да лъсне голата истина.
  • #3
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Всички производители лъжат, просто тези сега са ги хванали. Хванаха дизелгейт, кой знае още колко работи има
  • #2
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Най-големите лъжат най-много. Нищо ново. Само потвърждават това, което всички нормални хора (без японофилите) знаят - японското има значително по-ниска безопасност при катастрофа.
  • #1
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Заглавието: Японската автомобилна индустиря приключи .... едва ли не.Текстът: Ами н едн акола спирячни япът нещо не отговарял, а при другите имало проблеми, ама нямало проблем в действителнсот ...
fallback
Последни