fallback

BYD предизвиква Toyota и VW с нова хибридна технология

Тя позволява над 2000 км пробег със заредена батерия и пълен резервоар

Китайският производител BYD представи най-новата, пета версия на своята хибридна технология, насочена към подобряване на икономията на гориво и намаляване на разходите на собственика. Тя ще позволи на компанията да се конкурира с автомобилни гиганти като Toyota и Volkswagen.

Новата технология беше демонстрирана лично от председателя на BYD - Ван Шуанфу, като нейното най-голяма предимство е ниският разход на гориво - около 2,9 л/1,00 км. С напълно заредена батерия и пълен бензинов резервоар хибридната система позволява пробег до 2100 км.

Като част от презентацията бяха представени седаните Qin L и Seal 06, оборудвани с новата хибридна технология, като цените на двата модела започват от 99 800 юана. Според компанията използването на новата технология може да спести на собствениците до 9682 юана (1361 долара) годишно в разходи за гориво в сравнение с традиционните бензинови модели.

От BYD допълват, че засега с новата технология са оборудвани само автомобили, предназначени за китайския пазар, но скоро това ще се промени и хибридните агрегати ще се появят и на модели да чужбина.

В последните месеци BYD буквално преобърна китайския автомобилен пазар с големи намаления на цените за сметка на рентабилността, а ценообразуването на новите хибриди може допълнително да разпали ценовата война. Миналата година компанията е продала 3 милиона коли и е доставила почти 1 милион тази година до април. От всеки два хибрида, продадени в Китай, един е BYD, което подчертава ключов двигател на приходите и печалбата за компанията.

fallback
  • #5
    анонимен ( преди 5 месеца )
    То е същото като някоя марка да хвали, че слага 100 литра резервоар и така неговата мялолитражка минава 2 пъти повече от тези на другите
  • #4
    До 2 ( преди 5 месеца )
    "Умника" който цъкна минус ще обясни ли защо 1 200 км му са малко за хибрид?
  • #3
    До 2 ( преди 5 месеца )
    Не е важно че този хибрид минава два пъти повече километри от toyota. На пазарите на toyota на които продава онова daihatsu за 6500 долара, това не е особен проблем. Два пъти повече километри може да не са проблем за toyota, но два пъти по-ниската цена е огромен проблем за тези пазари, на които toyota разчита в бъдеще. Както и за всеки пазар, на който разчита да продава хибридите си. А китайците изпреварват toyota дори при хибридните технологии, защото имат по-добри батерии и двигатели
  • #2
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Какво значение има дали хибрид минава 1 200 или 2 000 км? Със сигурност не е от основите важни неща иначе просто Тойота щеше да слага по-голям резервоар което обикновено не е голям проблем да се направи
  • #1
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Интересно с какво сравняват че можело да спестиш над 1300 долара на година? При 13к км на година (за удобно смятане) това са 10 долара на 100, при средна цена малко под долар за литър са 10 литра/100 спестяване?!
fallback
Последни