Класическият Concours d'Elegance на брега на езерото Комо демонстрира много бижута на европейското автомобилно производство от 50-те до 70-те години на миналия век. Купета и спайдъри, създадени от безспорните майстори.
От тази страна на океана няма много възможности да се любувате на толкова автомобилни шедьоври отблизо и едновременно. Един от шансовете е конкурсът за елегантност Villa d'Este , роден през 1929 г. и рестартиран отново през 90-те години. Партньорството с BMW Group започна през 2005 г, а това издание не разочарова с великолепните колекционерски коли.
20 автомобила, които нямат цена (ГАЛЕРИЯ):
Ferrari – 335 S (1957)
Още едно Ferrari, този път в категорията Sport. Оборудван с 4,0-литров 12-цилиндров двигател и над 390 к.с. Покрит е с прекрасна алуминиева каросерия, създадена от Scaglietti , той се състезава по пистите в Куба, в Себринг, в Льо Ман. В него са сядали пилоти от калибъра на Хуан Мануел Фанджо, Питър Колинс и Стърлинг Мос. Прекрасен автомобил с невероятна история.
Още едно Ferrari, този път в категорията Sport. Оборудван с 4,0-литров 12-цилиндров двигател и над 390 к.с. Покрит е с прекрасна алуминиева каросерия, създадена от Scaglietti , той се състезава по пистите в Куба, в Себринг, в Льо Ман. В него са сядали пилоти от калибъра на Хуан Мануел Фанджо, Питър Колинс и Стърлинг Мос. Прекрасен автомобил с невероятна история.


2