Класическият Concours d'Elegance на брега на езерото Комо демонстрира много бижута на европейското автомобилно производство от 50-те до 70-те години на миналия век. Купета и спайдъри, създадени от безспорните майстори.
От тази страна на океана няма много възможности да се любувате на толкова автомобилни шедьоври отблизо и едновременно. Един от шансовете е конкурсът за елегантност Villa d'Este , роден през 1929 г. и рестартиран отново през 90-те години. Партньорството с BMW Group започна през 2005 г, а това издание не разочарова с великолепните колекционерски коли.
20 автомобила, които нямат цена (ГАЛЕРИЯ):
Talbot Lago – T26 Grand Sport – Прототип (1953)
През 1935 г. френско-италианският бизнесмен Антонио Лаго поема френския производител на автомобили Talbot и го преименува на Talbot-Lago. От самото си създаване се откроява като спортно ориентирана марка, даваща живот на особено очарователни автомобили от естетическа гледна точка. T26 Grand Sport е прототипът на великолепен кабриолет, представен на автомобилното изложение в Париж през 1953 г. Оригинално е със сребърна боя, но през 1980 година е пребоядисан в бордо.
През 1935 г. френско-италианският бизнесмен Антонио Лаго поема френския производител на автомобили Talbot и го преименува на Talbot-Lago. От самото си създаване се откроява като спортно ориентирана марка, даваща живот на особено очарователни автомобили от естетическа гледна точка. T26 Grand Sport е прототипът на великолепен кабриолет, представен на автомобилното изложение в Париж през 1953 г. Оригинално е със сребърна боя, но през 1980 година е пребоядисан в бордо.