fallback

Tesla излъга, че Cybertruck, теглещ Porsche, ще победи 911

Нов тест разкрива как се справя електрическият пикап в подобно състезание (ВИДЕО)

В края на миналата година Tesla пусна Cybertruck, като рекламира неговите способности по любопитен начин. Тогава главният изпълнителен директор Илон Мъск обяви, че Cybertruck, теглещ Porsche 911, е по-бърз в драг състезание на 1/4-миля от самото 911. Компанията дори пусна видео, с което да потвърди това твърдение, но нови доказателства разкриват, че в Tesla са излъгали.

Изданието MotorTrend се сдоби с частен частен Cybertruck и с Porsche 911 Carrera T, за да пресъздаде състезанието. Тъй като от Tesla така и не разкриха коя точно версия на 911 е използвана, екипът на изданието подходи много внимателно, като взе предвид не само мощността на автомобила, а също така скоростната кутия, както и теглото на двамата шофьори.

Бяха проведени общо 6 състезания на драг, като всяка завърши с победа на Porsche. Първият старт беше най-оспорван, като разликата беше 0,2 секунди, докато в последният разликата е 0,7 секунди. Тогава 911 постигна най-доброто време на 1/4-миля - 12,2 секунди, докато Cybertuck завърши за 12,9 секунди. А най-добрият резултат на електрическият пикап беше в първото и в четвъртото състезание - 12,7 секунди.

Видеото, публикувано от Tesla, показващо състезанието, беше силно критикувано, като най-проницателните зрители тогава разкриха, че надпреварата е на 1/8-миля. Производителят на електромобили обяви, че Cybertruck е завършил за 8,1 секунди срещу 8,2 секунди на Porsche 911.

fallback
  • #16
    анонимен ( преди 3 месеца )
    До 12 пътувам доста и зная ограниченията по магистралите,като тук не става въпрос за нормално каране а за сравнение на този *** Кибертрак и Порше,като някой се изцепи,че на магистрала Поршето ще гледа стоповете на другото Порше на ремаркето,което е пълна простотия,ако се направи състезание на макс и кой докъдето стигне.Та в този случай Порше на магистрала ще е по-бързо от този пикап дори и соло,защото разликата в скоростите е огромна..
  • #15
    анонимен ( преди 3 месеца )
    до 11,докато през 20 км спираш за по 10 минути да зареждаш + 5 минути влизане излизане и паркиране на зарядната станция ,аз ще си шпоря и хич пет пари не давам,защото имам гориво за 1000 км.,а ти за 10 минути ша налееш ток до следващата зарядна след 20-30 км.
  • #14
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Ако тези една-две десети от секундата са чак пък толкова важни на пикапа за да бие porsche-та, най-лесния начин е да премахнете го като сложи някой карбонов детайл за 10 000 долара както правят от porsche за да смъкнат 10 кг от теглото. Упс. Май ще му е по-лесно да свали теглото на цяло porsche като го разтовари от ремаркето.. ако това също не помогне може да откачи и ремаркето. Не осъзнавате ли абсурда на разговора, който водим. Сравняваме porsche С пикап с ремарке на което се вози porsche
  • #13
    анонимен ( преди 3 месеца )
    до 5,пишеш противоречиви простотии. В ежедневието при спазване на ограниченията на скоростта за 10 последователни светофара при положение,че скоростта е ограничена на 50 км/ч няма да има победител,ама то това е от мисленето,не от *** кълване.Отделно за да изпревари нединия или другия трябва да се наруши ограничението на скоростта,а така отпада споменатото от теб при спазване на ограничението на скоростта....,мисли преди да пишеш,че излиза тъпотия.
  • #12
    До 10 ( преди 3 месеца )
    На коя магистрала? Май си карал на магистрала само на need for speed. На над 90% от магистралите в Европа ограничението на скоростта е 130 км в час.
  • #11
    До 9 ( преди 3 месеца )
    Очевидно последните една-две години Не си стъпвал на магистрала. Ако до преди две години нямаше зарядни станции, Сега можеш да спреш през 20-30 км да заредиш за десетина минути, така че пробегът с едно зареждане не е никакъв проблем. Поне да беше казал за преспиването на зарядните станции да се посмеем повече. Или пък как си видял 10 електромобила да чакат ред на една зарядна станция
  • #10
    анонимен ( преди 3 месеца )
    На магистрала Поршето е с макс скорост от 305 км/ч,скорост недостижима за всички ерлектрички изключае тази на Мате Римац.Така,че тролеите са за града и къса дистанция в града и около него,извън Поршето ги оставя в мъглата на задните си гуми.
  • #9
    анонимен ( преди 3 месеца )
    до сега за толкова време не съм виждал електричка да върви по магистрала дори с разрешената за магистрала скорост,всички са около 90-100 км/ч за да им стигне токя,че иначе ша стоят кат бастуни в банкета.
  • #8
    До 5 ( преди 3 месеца )
    Вярно е на нюрбургринг поршето ще завърши преди пикап с porsche на ремаркета. Две мнения няма. Но на светофара и на магистралата поршето очевидно ще гледа стоповете на другото porsche качен оная ремаркето на пикапа. Според тебе кой е по- реалистичния сценарий за използване в ежедневието при спазване на ограниченията на скоростта? Porscheто за 10 светофара ще остане с три светофара назад.
  • #7
    анонимен ( преди 3 месеца )
    До 3 и кое е впечатляващо,да сравняваш ел.пикап на 400 метра с Порше,че то още по- впечатляващо ще е на 20 метра да ги сравняваш,а я ги сравни на километър или на 2,да видиш кое ще е впечатляващото,че умрелия тролей ще увисне като прани *** на дувар,а Поршето ще го остави строго замислен,а на магистрала,как мислише,че ще са нещата,впечатляващи ли ще са или отчайващи за тролейте,защото като го набримчиш до дупка и умирга след 10-15км,като скоростта им е далеч от тази на Порше.,че и на спортхеч.
fallback
Последни