fallback

Tesla излъга, че Cybertruck, теглещ Porsche, ще победи 911

Нов тест разкрива как се справя електрическият пикап в подобно състезание (ВИДЕО)

В края на миналата година Tesla пусна Cybertruck, като рекламира неговите способности по любопитен начин. Тогава главният изпълнителен директор Илон Мъск обяви, че Cybertruck, теглещ Porsche 911, е по-бърз в драг състезание на 1/4-миля от самото 911. Компанията дори пусна видео, с което да потвърди това твърдение, но нови доказателства разкриват, че в Tesla са излъгали.

Изданието MotorTrend се сдоби с частен частен Cybertruck и с Porsche 911 Carrera T, за да пресъздаде състезанието. Тъй като от Tesla така и не разкриха коя точно версия на 911 е използвана, екипът на изданието подходи много внимателно, като взе предвид не само мощността на автомобила, а също така скоростната кутия, както и теглото на двамата шофьори.

Бяха проведени общо 6 състезания на драг, като всяка завърши с победа на Porsche. Първият старт беше най-оспорван, като разликата беше 0,2 секунди, докато в последният разликата е 0,7 секунди. Тогава 911 постигна най-доброто време на 1/4-миля - 12,2 секунди, докато Cybertuck завърши за 12,9 секунди. А най-добрият резултат на електрическият пикап беше в първото и в четвъртото състезание - 12,7 секунди.

Видеото, публикувано от Tesla, показващо състезанието, беше силно критикувано, като най-проницателните зрители тогава разкриха, че надпреварата е на 1/8-миля. Производителят на електромобили обяви, че Cybertruck е завършил за 8,1 секунди срещу 8,2 секунди на Porsche 911.

fallback
  • #26
    До 25 ( преди 3 месеца )
    Не разбрах защо електромобила не е твоето заради скоростта? Очевидно е че електромобила се е движил по-бързо от тебе без да се гони с никого. Просто така си кара нормално човека със 170-180. Вероятно даже не знаел че се "състезавате" единствената разлика е водовъртежа в портфейла. От Пловдив до Бургас със 130 ще стигне с тази скорост за 10 лв, А ако намали на 130 ще стигне за 6 лв и ще остане ток за връщане. За 10 лв ти ще сипеш три литра, които ще ти стигнат за 20 км, а бавно за 60 км
  • #25
    azzy ( преди 3 месеца )
    Миналото лято се връщах от морето, случката е от магистралата след Бургас. След ок. 30 км., когато се разреди движението, застопорих лява лента, на круиз, 145 км/ч (до толкова е круиза) и почивам. По едно време една Тесла идва и почва да мига с фарове (нормално). От чисто спортен дух увеличих, стигнах до 190 (нарушение е, признавам) и така карахме ок. 3 км. Вече не мигаше и рязко изостана. И на мен в резервоара ми е водовъртеж, но и на електромера му се зави свят. Все още ел-а не е моето.
  • #24
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Още повече нека вярват че е здравословно по 10 часа да не ходиш до тоалетна и да се подиграват на тези на които ходим поне веднъж два пъти за 8-часов работен ден. А това през 8-часовия работен ден да обядваш е кощунство и загуба на време. Шефа не дава. Работа трябва да се откарва. От 8:00 до 17 нито минутка отделяне от работното място иначе наказание и глоби.
  • #23
    До лудория ( преди 3 месеца )
    Мислех да напиша същото, но сектантите от факти и от сметки не се интересуват, след като им разбиват опорните точки. Те все още вярват че над всеки 20 км електрическите трябва да спират за часове зареждане. Дали има смисъл да си губя времето да има разбирам вярата вярата вярата вярата вярата вярата вярата вярата. Нека вярват.
  • #22
    Ники ( преди 3 месеца )
    Какво се впрягате толкова, не разбирам. Не е важно какво може поршето просто задглокмилното устройство толкова си може ;)
  • #21
    Лудория ( преди 3 месеца )
    Мен ме е изпреварвал електрическия Форд и веднъж модел С на магистрала. Всички други се влачеха с около 100, но повечето им шофьори бяха жени, та предполагам това е по-скоро причината. Пък на мен защото времето все ми е кът, карам с тавана на ограниченията. Ако някой се е движил с моята скорост, обяснимо няма как да се засечем.
  • #20
    анонимен ( преди 3 месеца )
    До 12,дори и извън Бг с ограничението от 130 км/ч не съм виждал електричка да се движи с ограничението,а винаги под него както писах вече тътрят се с 90-110 км/ч за да могат да минават километри за да не спират на всеки 200 км. да чакат по близо час за зареждане.И последно декември месец от Марибор с пълен резервоар без спиране за зареждане и с ограничението за магистралите 905 км.на един дъх.С електрокар това няма как да се случи без спиране поне 3 пъти за зареждане минимум.
  • #19
    дефинитивно не ( преди 3 месеца )
    с Tesla на магистралата досега ме е изпреварвал само Model Y на спускането посока Девня. през останалото време еколозите поддържат около 100-110км/ч на магистралата. не знам къде сте ги видели на 20-30км зарядни станции, като по Тракия имаше участък от 70км без бензиностанция и отбивка дори до съвсем скоро, а по отбивките там определено нямаше места за зареждане в началото на Май като минавах...
  • #18
    анонимен ( преди 3 месеца )
    До 11,хубаво е да прегледаш тестовете правени от София до Пловдив и обратно с ФВ и.д. и Хюндай Кона,каращи с максималната за магистрала скорост и ограниченията по маршрута,като с едно зареждане минават 250-км,което до бургас ако го сметнем,трябва да спреш поне един път за 30-40 минути за да заредиш,докато аз минавам цялото разстояние без да спирам със същото темпо,като ми остава гориво дори да се върна.
  • #17
    анонимен ( преди 3 месеца )
    До 11, магистрали стъпвам доста често,както в Бг,така и извън нея,така,че общото ми виждане е такова,електричките карат с 90-110 км/ч,а аз карам с ограничението за магистралата 140 в Бг. и 130 извън Бг,като с едно зареждане минавам 900 км,което е непостижимо за електрокар.
fallback
Последни