Спаъдърите са застрашен и пазарът на употребявани коли в този сегмент буквално експлодира. Въпреки това все още има няколко достъпни кабриолета за под 70 000 евро.
Но са трудни за намиране от любителите на шофирането с разрошени от вятъра коси, тъй като в света все повече навлизат SUV модели, икономични двигатели и електрически чудеса. Високите им цени само потвърждават феномена: колите, произведени в големи количества, които в миналото са били продавани на ниски цени, днес летят в небесата като стойност.
10 достъпни класически спайдъри ГАЛЕРИЯ
Jaguar XK8
Това е модерна кола, вдъхновена от миналото, ако говорим за линиите на елегантния Jaguar Xk8, създаден през 1996 г. , за да замени вече остарелите Xj в горните ценови класове. Формите му са оформени от молива на Фъргюсън Полок , британски дизайнер, известен с подписването на първата пионерска концепция за модерен миниван. По отношение на механичния профил автомобилът лежи на същата платформа като друг чистокръвен звяр под английския флаг - Aston Martin Db7. По онова време и двете марки са част от Ford.
Под изразения преден капак се крие чисто новият 4-литров V8 двигател Aj-V8, способен да достави 290 к.с., или 370 при варианта XKR с компресор. Мощност, която расте допълнително с актуализацията от 2002 г.. Тогава работният обем е увеличен до 4,2 литра и конските сили съответно до 300 и 400 к.с. Между 1996 и 2005 г. 90 064 Jaguar Xk8 са напуснали завода в Ковънтри , по-голямата част от които (над 60 000) са били с отворен покрив.
Това е модерна кола, вдъхновена от миналото, ако говорим за линиите на елегантния Jaguar Xk8, създаден през 1996 г. , за да замени вече остарелите Xj в горните ценови класове. Формите му са оформени от молива на Фъргюсън Полок , британски дизайнер, известен с подписването на първата пионерска концепция за модерен миниван. По отношение на механичния профил автомобилът лежи на същата платформа като друг чистокръвен звяр под английския флаг - Aston Martin Db7. По онова време и двете марки са част от Ford.
Под изразения преден капак се крие чисто новият 4-литров V8 двигател Aj-V8, способен да достави 290 к.с., или 370 при варианта XKR с компресор. Мощност, която расте допълнително с актуализацията от 2002 г.. Тогава работният обем е увеличен до 4,2 литра и конските сили съответно до 300 и 400 к.с. Между 1996 и 2005 г. 90 064 Jaguar Xk8 са напуснали завода в Ковънтри , по-голямата част от които (над 60 000) са били с отворен покрив.