Спаъдърите са застрашен и пазарът на употребявани коли в този сегмент буквално експлодира. Въпреки това все още има няколко достъпни кабриолета за под 70 000 евро.
Но са трудни за намиране от любителите на шофирането с разрошени от вятъра коси, тъй като в света все повече навлизат SUV модели, икономични двигатели и електрически чудеса. Високите им цени само потвърждават феномена: колите, произведени в големи количества, които в миналото са били продавани на ниски цени, днес летят в небесата като стойност.
10 достъпни класически спайдъри ГАЛЕРИЯ
Последният духовен наследник на линията на спайдърите, произведени от британските производители на автомобили, е роден през 1995 г. Тогава MG вече плава в размирни води, преминавайки от собственост на British Aerospace към BMW Group . Името "T" иска да припомни T-Types, произведени между 30-те и 50-те години на миналия век.
Съвременен по линии, той приема 1.8 "K серия" , споделена с другата първа генерация – тази на Lotus Elise. Първата версия е с двигател от 118 коня, докато VVC достига 143 HP.
През 1999 г. дебютира първата серия от актуализации, включително леки естетически подобрения и въвеждането на автоматичната скоростна кутия Stepspeed , както и дебюта на по-мощната версия Trophy 160 със 160конски сили. Продажбата за символичната сума от 10 паунда на MG и Rover на консорциума от британски компании " Феникс ", които имаха амбицията да възкресят британската автомобилна индустрия, не спира възпода на спайдъра.
Трансформиран е през 2002 г. в MG Tf. , по-модерен като линии и оборудване и по-твърд по отношение на шасито. 77 269 екземпляра Mg F и 39 249 Mg Tf съответно излязат от заводите в Лонгбридж. С продажбата на марките на китайския Saic, производството се мести в Нанкин.