В непрекъснато променящия се свят на автомобилите роудстърите винаги са били различната, завладяваща част. Тези машини с подвижни покриви предлагат неповторимо изживяван при шофиране – слънце в лицето ви, вятър в косите ви и нефилтриран рев на двигателя в ушите ви.
Докато седаните и SUV-овете дават приоритет на практичността, роудстърите предлагат доза въодушевление, връщайки се към основните елементи на удоволствието от шофирането.
Те заемат уникално място в автомобилната история. Фокусът им върху пъргавината и леката конструкция ни връща към една отминала автомобилна ера, където всеки завой е приключение. Роудстърите продължават с иновациите, разширявайки границите на управление и мощност.
Най-мощните нови роудстъри на всяка голяма марка (ГАЛЕРИЯ)
Наречен на Йеско фон Кьонигсег, бащата на Кристиан фон Кьонигсег, Jesko е суперкар с висока производителност с V8 двигател, усъвършенствана аеродинамика и иновативна трансмисия. Koenigsegg задвижва модела с 5,0-литров V8 двигател с двойно турбокомпресор с 1280 к.с. При подобрено гориво мощността скача до 1600 к.с. Този двигател се съчетава с новата деветстепенна лека скоростна трансмисия на Koenigsegg, която обещава по-бърза смяна на предавките от модерна трансмисия с двоен съединител.
Подобно на своите предшественици, Jesko използва монококово шаси от въглеродни влакна с повече място за главата и краката благодарение на по-големите си размери. Въпреки промените, шасито все още запазва структурната си здравина. Съчетава се с удължени носачи в стил F1. Koenigsegg също така оборудва всички модели с активен аеропакет с чудовищна притискаща сила и адаптивна активна задна кормилна система.
Koenigsegg предлага опционални колела от въглеродни влакна с гуми Michelin Pilot Sport Cup 2 като стандарт, за да направи Jesko по-лек, като същевременно намали ротационната маса.