В непрекъснато променящия се свят на автомобилите роудстърите винаги са били различната, завладяваща част. Тези машини с подвижни покриви предлагат неповторимо изживяван при шофиране – слънце в лицето ви, вятър в косите ви и нефилтриран рев на двигателя в ушите ви.
Докато седаните и SUV-овете дават приоритет на практичността, роудстърите предлагат доза въодушевление, връщайки се към основните елементи на удоволствието от шофирането.
Те заемат уникално място в автомобилната история. Фокусът им върху пъргавината и леката конструкция ни връща към една отминала автомобилна ера, където всеки завой е приключение. Роудстърите продължават с иновациите, разширявайки границите на управление и мощност.
Най-мощните нови роудстъри на всяка голяма марка (ГАЛЕРИЯ)
Новата гама SF90 XX на Ferrari включва първите шосейни суперколи в програмата XX. Предлага се в две версии: Stradale и Spider. Основната разлика е, че Spider е кабриолет, предлагащ на водача и пътника изживяване на открито. Има прибиращ се твърд покрив, който може да се отваря и затваря за 14 секунди при скорости до 45 км/ч . SF90 XX Spider използва задвижването на базовия SF90 — 4,0-литров V8 с двойно турбокомпресор и три електрически мотора — за да произведе 1016 к.с. Задвижването се съчетава с осемстепенна автоматична скоростна кутия с двоен съединител и логиката за смяна на скоростите от Ferrari Daytona SP3.
Хибридното задвижване помага на SF90 XX Spider да се превърне в един от най-мощните роудстъри, правени някога , позволявайки му да ускорява до стотакас за 2,3 секунди и да достига максимална скорост от 320 км в час. За да го направи по-добър от SF90 Spider, Ferrari преработи двигателното отделение и термичните и електрически компоненти, позволявайки на SF90 XX Spider да се справи с по-високата мощност.