IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Opel Frontera дебютира пред публика - вече са ясни и цените

В родината си заместникът на Crossland ще започва от 24 000 евро

Преди месец германският производител Opel проведе дигитална премиера на новия си SUV, за който марката възражда името Frontera. Сега SUV-моделът дебютира официално, като световната му премиера се състоя в Истанбул (Турция).


Opel Frontera


Новата получава по-голяма каросерия и модерен външен вид. Тя заема мястото на Crossland в гамата на марката, като ще се предлага в хибридна и изцяло електрическа версия. Цените на пазара в Германия стартират от 24 000 евро за хибрида и от 29 000 евро за EV, а от Opel обявиха, че в бъдеще ще предлага Frontera в седемместна конфигурация, заедно със стандартния вариант с пет места.

Frontera е първият сериен модел, който носи новата емблема на Opel - Blitz. Предницата и задницата включват най-новия стилистичен език на Opel, докато профилът до голяма степен се споделя с близнака Citroen C3 Aircross.

Opel ще предложи само две нива на оборудване – Frontera и Frontera GS, заедно с два опционални пакета. Отвътре GS разполага с дигитален кокпит с двойни 10-инчови дисплеи, разположени в същия панел. Всички версии се доставят със стандартна „станция за смартфони“ и много практични функции, подчертаващи семейно ориентирания характер на SUV.


Opel Frontera


В конфигурация с пет места, багажникът има капацитет от повече от 450 литра, нарастващ до 1600 литра, когато сгънете седалките. Опционалните релси на покрива могат да издържат максимално тегло от 240 кг, включително покривна палатка с вградена стълба, която е специално проектирана за SUV.

Opel Frontera Hybrid разчита на широко използвания от моделите на Stellantis 1,2-литров бензинов двигател с турбокомпресор, подпомаган от 48V система. ДВГ произвежда 100 к.с. с допълнителни 28 к.с.от един електромотор, интегриран в шестстепенния автоматик с двоен съединител. Мощността се предава изключително към предните колела.


Opel Frontera


Opel ще предложи и по-мощна версия на Frontera Hybrid, оборудвана с версията със 136 к.с. на 1,2-литровия двигател и идентична мека хибридна настройка.
Автомобилният производител засега не разкрива спецификациите на Opel Frontera Electric, но обеща WLTP пробег от повече от 300 км в стандартна форма и около 400 км във версия за дълги разстояния (Longe Range).

Топ-версията, задвижвана само на ток, може да използва електродвигателя със 156 к.с. и батерия с 54 кВт/ч - конфигурация, която се намира в повечето електромобили Stellantis. „Близнакът“ Citroen e-C3, който се движи на същата бюджетна архитектура Smart Car, се предлага с по-малко мощен електродвигател със 113 к.с. и батерия с 44 кВт/ч.


Още снимки на Opel Frontera - вижте в галерията:


0 от 500
  • #17
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Жжжжэф ( преди 4 месеца )
    До 14. Защото не е.
  • #16
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Идеален е, новият дизайн на Стелантис е топ. Само дето много ги бавят с пускането, още чакаме новата С3 да я пуснат.
  • #15
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Името е грешка, по-скоро трябваше да е с ретро елементи навяващи спомени за първата, ама щом така са решили.
  • #14
    5 rate up comment 3 rate down comment
    До 12 ( преди 4 месеца )
    И защо Дачия да не е кола ве "умник"
  • #13
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Дядо Поп ( преди 4 месеца )
    Както вече е писал колегата,Тая Фронтера е прлича на оригинала, колкото Дачия Дъсртър прилича на Аро 24... за небинарни(еднополови), както друг колега отбелязва...Май няма да видим вече истински офроудър от Опел...
  • #12
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Тая пинджиклявка ( преди 4 месеца )
    е толкова Фронтера, колкото и неудачията е кола! Залагъгалка за балъци и най-вече балъчки от двата пола.
  • #11
    18 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Защо изобщо го кръщават Frontera като няма абсолютно нищо общо с оригиналната Frontera ? Онова старото си беше съвсем друг клас, беше истински джип и то доста проходим и здрав и сравнително евтин за поддръжка. На практика беше японска разработка, Isuzu MU което за Европа беше ребрандирано като Opel.
  • #10
    13 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Фронтера ама за небинарни, типичен пример за марка пред закриване която иска да прави нещо ама на стари лаври, къде са новите модели коли икони от последните 10-15 години, еми няма само резили, та ето този въпрос трябва да си зададат маркетолозите и бачкаторите им!
  • #9
    15 rate up comment 3 rate down comment
    CarGuy ( преди 4 месеца )
    Има нещо адски стерилно в тия новите опели. Адски безлични, а с тия жалки моторчета не знам въобще кой ги купува.
  • #8
    2 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Знам ЧИ *** МИ ТРИЯТ КОМЕНТАРИТЕ ПЕТЪРЧО ДА НЕ ГИ ТРИЕШ ОТИ АКО ГИ ТРИЕШ ЗНАЧИ КРИЕШ ИСТИНЯА ЗА КОЛИТЕ И ЗАГЛУШАВЯШ МНЕНИЕТО НА ХОРАТА ВЕ.МНОГО ПЪТИ МИ ТРИЕТЕ КОМЕНТАРИТЕ ВЕ ДАНЕ СТЕ РУСКИ ПРОКСИТА ВЕЭСЛЕД ТВА КОЕТО НАПИСАХ ОЧАКВЯМ ВСИЧКО