IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Opel Frontera дебютира пред публика - вече са ясни и цените

В родината си заместникът на Crossland ще започва от 24 000 евро

Преди месец германският производител Opel проведе дигитална премиера на новия си SUV, за който марката възражда името Frontera. Сега SUV-моделът дебютира официално, като световната му премиера се състоя в Истанбул (Турция).


Opel Frontera


Новата получава по-голяма каросерия и модерен външен вид. Тя заема мястото на Crossland в гамата на марката, като ще се предлага в хибридна и изцяло електрическа версия. Цените на пазара в Германия стартират от 24 000 евро за хибрида и от 29 000 евро за EV, а от Opel обявиха, че в бъдеще ще предлага Frontera в седемместна конфигурация, заедно със стандартния вариант с пет места.

Frontera е първият сериен модел, който носи новата емблема на Opel - Blitz. Предницата и задницата включват най-новия стилистичен език на Opel, докато профилът до голяма степен се споделя с близнака Citroen C3 Aircross.

Opel ще предложи само две нива на оборудване – Frontera и Frontera GS, заедно с два опционални пакета. Отвътре GS разполага с дигитален кокпит с двойни 10-инчови дисплеи, разположени в същия панел. Всички версии се доставят със стандартна „станция за смартфони“ и много практични функции, подчертаващи семейно ориентирания характер на SUV.


Opel Frontera


В конфигурация с пет места, багажникът има капацитет от повече от 450 литра, нарастващ до 1600 литра, когато сгънете седалките. Опционалните релси на покрива могат да издържат максимално тегло от 240 кг, включително покривна палатка с вградена стълба, която е специално проектирана за SUV.

Opel Frontera Hybrid разчита на широко използвания от моделите на Stellantis 1,2-литров бензинов двигател с турбокомпресор, подпомаган от 48V система. ДВГ произвежда 100 к.с. с допълнителни 28 к.с.от един електромотор, интегриран в шестстепенния автоматик с двоен съединител. Мощността се предава изключително към предните колела.


Opel Frontera


Opel ще предложи и по-мощна версия на Frontera Hybrid, оборудвана с версията със 136 к.с. на 1,2-литровия двигател и идентична мека хибридна настройка.
Автомобилният производител засега не разкрива спецификациите на Opel Frontera Electric, но обеща WLTP пробег от повече от 300 км в стандартна форма и около 400 км във версия за дълги разстояния (Longe Range).

Топ-версията, задвижвана само на ток, може да използва електродвигателя със 156 к.с. и батерия с 54 кВт/ч - конфигурация, която се намира в повечето електромобили Stellantis. „Близнакът“ Citroen e-C3, който се движи на същата бюджетна архитектура Smart Car, се предлага с по-малко мощен електродвигател със 113 к.с. и батерия с 44 кВт/ч.


Още снимки на Opel Frontera - вижте в галерията:


0 от 500
  • #7
    3 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Същото КАТО ДЖИП АВЕНДЖ ЪР ТВА НЕ ГО ЗНАШ КО Е ДЖИП ЛИ Е НА ПРЕДНО ЛИ Е НА ЗАДНО ЛИЕ ПО СКОРО Е *** НО ДАНО ГО СТПРАТЕИ НЕГО ПО БЪРЗО ДАНО ГО СПРАТ ДАНО ГО СПРАТ ТЕЯ ПОДИГРАВКИ С ФЕНОВЕТЕ НА КОЛИТЕ НЯМА ДА СЕ ПРИЕМАТ ДОБРЕ ТЕЯ СЕ Е,,,,Б,,,,,АТ С ХОРАТА
  • #6
    2 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Те ко си мислят че името ки им помогне да продадат тва нещо ли не жестоко ле лъжат хората разбират нема да си купат тва недоразумения даноэдаго сопрат до1 година дано да го спрат дано даго спрат тоя ке *** тва картинка жалка са производителите на коли са станали тва е пълна скръб на предно от казват чее сув като ннее не мога разбера мислят че името *** продаде тва нещо но не те си го на бу та ха и то си се върти нема успех същото като джип авен
  • #5
    3 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Сув СУВ ДРУК ПЪТ СУВ ДА НО ДАНО ГО СПРАТ ТАВО Е ПЪЛЕН ТАШ АК НИКОЙ НЕМА ДА КУПЕ ТВА НАЭПРЕДНО БИЛО СУВ ДА БЕГАТ ДА СИ Е'ЪЪ М-------- А ТЕ Я СЪВСЕМ СА ИЗПЕРКАЛИ ФЕНОВЕТЕ И НЕ САМО ФЕНОВЕТЕ НЯМЯ ДА ГО КУПАТ ТВА НЕЩО Д 1 ГОДИНА Е ЧАО В НЕБИТИЕТО и ситроене с3 е същата работа никъде успех да се спрат кога е време иначи яко загуби некой нема да купи тва нещо те знаят що е тва ко ки мислят само заради името ще го купат хората не нема да стане тая работа
  • #4
    3 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Това нещо на предно а уж е сув би трябвало да с задвижване на двата моста но е уродливо изчадие и тва че името му е фронтеря не значи че ще го купуват тва нещо то тва немя да има успех още от сега да си знаят до една година и е чао в небитието
  • #3
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Те така се налага стоката на пазара, бате Гоце, с дъмпинг на цените. И след като конглокенцията е умъртвена, дали ще се задържат същите цени на китайските автомобили? Отговор не ми трябва:()
  • #2
    17 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Това ни е Опел, ни е Фронтера. Само маркетингови алабалистики гледаме. Старите фенове на Опел няма и да погледнат "това", а нови не могат да си генерират, защото нямат идентичност.
  • #1
    9 rate up comment 11 rate down comment
    Гоце ( преди 4 месеца )
    300-400 км!? Опционални релси!? Гледах наскоро автоизложението в Пекин. Това, което си мисля, а и не само аз...евро-гей-ците пропадат с пълна сила. Изтока предлага за 24000 евро коли с пълно обурудване и от 500 до 700 км пробег. Върховите им версии стигат до 1000 км пробег. Европските представители гледаха, като индианци пишеща машина. А, ето и един готин коментар за Алуди..."Защо нямат собствени батерии? Защото германите нямат литий!"...Евро-из-роди без мозък..