fallback

Как ви звучи - градска кола с 250 к.с. и не е електрическа

Цената на автомобила е 133 000 евро и ще излезе в тираж от 200 бройки

Всички компоненти на този автомобил са хомологирани. Това му позволява да се движи по пътищата. Неговото име е Giannini Spettacolo, като във фазата на хомологация двигателят му - 1.4 T.JET, развива 180 к.с., но има опция, която позволява само с натискане на бутон на волана мощността да се увеличи до 250 к.с.

Всичко това са доста впечатляващи характеристики за една градска (поне като размери) кола. Цената е около 133 000 евро, тиражът - само 200 бройки, като всяка се сглобя ръчно, така че след поръчката ще се чака 5 месеца за доставка. Клиентът избира между голям брой цветове, може да си постави номер на каросерията и получава сертификат за автентичност.

Spectacle също е важен за Giannini, защото с него историческата римска марка спортни автомобили (родена през 1917 г.) ще се завърне в състезанията, като участва в шампионата Time Attack Italia 2024.

В основата на Giannini Spettacolo е моделът 500 Abarth и изборът със сигурност не е случаен. Giannini Automobili всъщност е основана от Доменико и Атилио Джанини, които се специализират в разработването на двигатели, постигайки много успехи - 24 италиански титли в категорията, 12 световни рекорда за скорост, 2 световни титли за издръжливост). През 60-те години обаче компанията е закрита и сега търси начин да се завърне.

Автомобилът всъщност се ражда от сътрудничеството между римската компания Impero на Фабрицио Гранди, който държи лиценза на марката Giannini, и базираната в Торино компания Maestri Design. Тя е част от Maestri Group на Анджело Вичино - компания, специализирана в създаването на специални автомобили.

Ниското тегло (985 кг без товар) се гарантира от предния и задния алуминиев капак и карбоновите капаци на колелата с патентована единична гайка. На борда, задната седалка, разполага с две карбонови монококови седалки, разделени от тунел, вместо класическата пейка. 

Размерите на Giannlini Spettacolo са: дължина - 3746 мм, широчина - 1665 мм, височина - 1475 мм и междуосие - 2300 мм, което го превръща в идеалния градски автомобил. Защо идеален ли? Защото, както стана дума при активиране на режим „Track“ мощността става 250 к.с., с чиято помощ малката кола става истинско страшилище и на пистата.

fallback
  • #6
    Ужас ( преди 7 месеца )
    Звучи смешно
  • #5
    анонимен ( преди 7 месеца )
    на всекиму според потребностите на всеки му според имат пари харчат си ги за играчки
  • #4
    анонимен ( преди 7 месеца )
    В цената трябва е включена поне една Алфа Жулиета
  • #3
    антон ( преди 7 месеца )
    Новото градско сув-че на волво е 430 коня. И най-хубавото - е електричка :-)
  • #2
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Това е ръчно сглобен, лимитирана серия автомобил. Има модифицирани поршета RUF и Сингер по 700 000- 1 000 000 евро (и са в пъти повече коли от пластмасовата теслА), това не значи че всички коли с ДВГ струват толкова Рено кангоо ван- ДВГ 45 000 лв, електрическата версия 75 000. БМВ i5- 140k, хибрид (двг са по- слаби, иначе 114 хил.) 128 к. Клио- 38хил лв, рено 5- очаква се 25к евро за Франция, тук може и да е повече. Толкова за евтините електрички.
  • #1
    Звучи зле ( преди 7 месеца )
    "Как ви звучи - градска кола с 250 к.с. и не е електрическа" звучеше ми зле още преди да прочета цената, а след това започна да звучи още по-зле. После пак обяснявайте Колко са евтини автомобилите с ДВГ. По-евтини са само ако сравняваш ябълки с крокодили. Базовата версия на това нещо е по-скъпа от Тесла модел s plaid с включени всички екстри включително гуми и джанти за 20 000 евро и отключване на максималната скорост над 350 км в час
fallback
Последни