IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-продаваните коли в Европа: Golf изпревари Model Y

BMW е най-бързо растящата марка тази година и излиза пред Peugeot, Renault и Ford

Пазарът на нови автомобили в Европа се е увеличил с 4.8% на годишна база, показват данни на консултантската компания DataForce за първата четвърт на 2024. През нея са регистрирани общо 3.375 милиона нови автомобила, като Volkswagen запазва първото си място при марките, с почти 80,000 бройки аванс пред втория Toyota. На трета позиция на Стария континент неочаквано излиза BMW: германският премиум производител има 77 912 продажби само през март и общо 195 311 от началото на годината, с което изпреварва не само основния си конкурент Mercedes, но дори и масови марки като Peugeot, Renault, Ford и Opel.
  
  
BMW 1 Series
BMW 1 Series е с най-голям принос за безпрецедентното трето място на баварците сред най-продаваните марки в Европа
  
   
Друг любопитен факт от статистиката е започналият отлив от Tesla. Макар през март Model Y да е най-продаваният автомобил на континента, от началото на годината марката има почти 7% спад в регистрациите. С още по-голям спад е Audi - 20% надолу през март, до голяма степен заради проблемите с доставките на един определен компонент, блокирали производството на V6 и V8 двигатели.

За сметка на това Renault отчита 6% ръст и се завръща в Топ 6 на континента. Продължава да расте и делът на китайските марки - от 3.9% през март 2023, до 4.3% през март 2024.
  
    
Най-продаваните нови коли в Европа (ГАЛЕРИЯ):


 
    

 

0 от 500
  • #17
    0 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Точно както не можеш да разбереш, че всяка една работа се извършва с енергия, А не С мощност и мощността няма значение. От мощността зависи само за колко време ще свършиш работа, а голяма част от работата, включително зареждане, отопление на сгради и топла вода както и производството в предприятията може да бъде извършено през деня с евтина енергия, вместо през нощта със скъпа И светът бавно но сигурно преминава към този модел, колкото и да сте слепи и независимо дали го разбирате и желаете.
  • #16
    0 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Е така де според тебе 40%, според мен повече от половината. Според тебе понеже работят за кратко, а все още не е лято, тази седмица фотоволтетите ще произведат енергия, която се равнява на около 2% от потреблението на България, а според мен ще е по-скоро около 20%. За тебе 20-то място е супер постижение, а трето място е голям срам, А за мен е обратното. Няма как и двамата да сме прави, затова имам съмнения, че ти грешиш, защото си подведен от процентите и не можеш да ги смяташ.
  • #15
    0 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Разбира се по вашите сметки производството трябва да е някъде между 1 и 3%, защото фотоволтаиците произвеждат най-много през лятото и тогава достигат само през някой дни от годината 3% от производството. Точно както процента на запалените електромобили е много по-голям от пожарите на автомобилите по българските пътища, процентите са важни а процентите са важни, а не бройките нали?
  • #14
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Така и не се научихте, Как ви манипулират процентите. Ето сега ще те изманипулирам и ти въобще няма да разбереш какво те лъжа. Казвам ти го предварително за да си подготвен и да търсиш уловката и пак няма да я намериш, камо ли сам да се сетиш. Затова е толкова лесно да ви лъжат. Фотоволтаиците вече трайно започнаха да произвеждат над повече от половината от мощността която използва в България ФЕЦ 43,44%1956.39MWТовар на РБ3619.76MW
  • #13
    1 rate up comment 5 rate down comment
    До 14 ( преди 5 месеца )
    Това ми звучи като онзи виц за състезанието между американеца и руснака. После във вестниците пишело нашия спортист завърши на почетното второ място, а американцитеили руснаците (в зависимост от кой разказва вица) , завършиха едва на предпоследно място.
  • #12
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Митьооооо,Тесла Y се свлече от първото място до трето.Модел 3 е на 31 място.ГОЛЯМ успех на Тесла.
  • #11
    1 rate up comment 4 rate down comment
    До 12 ( преди 5 месеца )
    Е Не е като да не познавам и да знам какво ще си помислите Е как разсъждавате няколко хода преди да си го помислите! Пак процентите са важни, нали? Нито бройките нито мястото в класацията имат значение. Както и фактите само за сриловете на продажбите и на акциите са факти които признавате. Ръстовете ги игнорирате.
  • #10
    1 rate up comment 6 rate down comment
    До 10 ( преди 5 месеца )
    Двоен стандарт? Трето място по продажби е голям срив а 20-то място по продажби е чудесен резултат? Пак ли процентите чете?
  • #9
    8 rate up comment 2 rate down comment
    До 9 ( преди 5 месеца )
    Плондир, поне прочети първо. Кое се срива? Корола никога не е имала толкова висок дял в европа
  • #8
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Гостенино ( преди 5 месеца )
    Поредния злобен безсмислен коментар, който не казва нищо, но е написан заради графаманията. Питаш ме къде е Тесла модел 3 в класацията при положение, че най-продавания автомобил за всички времена и най-продаваният модел на toyota се намира на 20-то последното място в тази класация със сриващи се продажби, а продажбите на Тесла модел 3 растат? Уж продажбите на електромобили спрели, а хибридите се увеличават, а Тесла все още е в топ 3 а corolla още малко ще изпадне от класацията.