ГУДУУД, от нашия пратеник. Най-продаваният модел на Rolls-Royce е обновен за 2024 година. Компанията показа Cullinan Series II на ексклузивно събитие във фабриката си в Гудууд. Заедно с новия Cullinan бе представен и Cullinan II Black Badge - по-драматичната и младежки ориентирана самоличност на големия SUV.
Cullinan, първият SUV на британската марка, дебютира през 2018 след дълги години на разработване и тестване в реални условия. Задачата пред конструкторите му бе да създадат автомобил с висока проходимост, способен да се справи и с най-враждебната среда на планетата, и в същото време да носи характерния за марката безукорен комфорт. За броени години Cullinan успя да смъкне средната възраст на клиентите на Rolls-Royce от 56 в началото на 2010 до малко над 40 години. През 2023 това бе и най-търсеният автомобил на британците, с над година и половина листа на чакащите. Онези клиенти, които са поръчали първата серия на Cullinan и очакват доставка, ще получат направо обновения вариант.
15 факта за новия Rolls-Royce Culluinan (ГАЛЕРИЯ):
Към екраните за задните седалки вече могат да се свържат две устройства за стрийминг на видео. Освен това към информационната система на задните места можете да свържете всякакви Bluetooth слушалки. Аудиосистемата
Bespoke Audio има 18 различни говорителя и 18-канален усилвател с мощност 1400 вата. При проектирането на колата съзнателно са предвидени специални кухини в алуминиевия корпус, които действат като резонатори за нискочестотните звуци. Така на практика цялата кола се превръща в субуфер.