fallback

80% от всички Mercedes G-Class са още в движение

За времето, в което нашите клиенти карат колите си, другите сменят по 7-8 автомобила, подчертава Михаел Шийбе

Около 80% от всички произведени Mercedes G-Class все още са в движение по пътищата, увери шефът на AMG Михаел Шийбе в разговор с журналисти, цитиран от Motor 1. Легендарният Gelandewagen е в производство от 1979 насам, и за това време са сглобени към 500,000 бройки, което значи, че поне 400,000 от тях са все още активни.               За сравнение Porsche наскоро направи подобно проучване и установи, че около 70% от произведените бройки 911 са оцелели до днес. На практика само един модел има значително по-висок процент от G-Class - това е Rolls-Royce Phantom, при който над девет десети от произведените автомобили са все още живи, независимо от почти вековната история на британския флагман.               Въпросът за продължителността на живота на G-Class бе повдигнат покрай новата чисто електрическа версия на модела. Според Шийбе тя е проектирана така, че да е напълно сравнима като дълговечност с бензиновите си братовчеди. За времето, в което един наш клиент кара своята G-класа, други хора биха сменили по седем-осем компактни масови модела, подчерта той.               Шийбе обаче остави широко отворена вратичка и за оцеляването на версиите с вътрешно горене в бъдеще. "Ние сме компания, ориентирана около клиентите си", обясни мениджърът, който освен за AMG отговаря и за G-Class и Maybach в гамата на Mercedes. "Ако клиентите искат V8 двигатели, тогава нашата работа е да ги снабдим с ефикасни и много мощни V8 двигатели".      

     

fallback
  • #9
    анонимен ( преди 5 месеца )
    До 2 - Може, но от всички сосбтвеници, които познвам, само двама реално имат нужда от офроуд кола - ловджия, дето има Land Cruiser, както и фермер, който има един F-150 ама и него да щади - кара 4 врата нива. Иначе G класата е здрава, ама повече от 1-2 пъти, за демонстрация, не вярвам да са ги карали офроуд. Прекалено много ги пазят. Като 14 годишен, новия си iPhone.
  • #8
    Кочо Честименски ( преди 5 месеца )
    Стига сте плюли и завиждали, че ще ви сложа обратно седалките на велосипедите!Това е велик автомобил който запазва много голяма част от стойността си. Това обяснява повечето неща за които се чудите защо. Защото...
  • #7
    I'm-дртиУАЙТBoy ( преди 7 месеца )
    Мишо, а ко праим с останалите ламаринени барачки, които пущате на НЕистови и почти НЕдостижими ЦЕНИ на пазара за местните балами, баламурници + балъци со дебели портфейли и кореми в кг, които ги заблуждавате, че поднасяте качество, а всъщност РЕАЛизирате най-гоУЕмата шашма, която съществува в съвременната автоиндустрия.
  • #6
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Когато Тойота е произвеждала най-добрия джип Ланд Крюзер тоя шкаф не е бил и на чертеж от австрийците от Пух, защото този шкаф е австрийски джип, мерцедес само си слагат емблемата и двигателите. В пустинята когато видите някой арабин с G класа,а не с Тойота елате се обадете!
  • #5
    анонимен ( преди 7 месеца )
    90% от всички Ленд Крузъри обогатяват някъде почвата с желязо под формата на ситна ръждица.
  • #4
    Сашо ( преди 7 месеца )
    Гори над 30 на 100. Какво работят тези хора? Виждат се много по пътищата.
  • #3
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Значи ги карат само тежки пенсионери и чичаци. Що за анти-реклама на тоя шкаф?
  • #2
    До 1 ( преди 7 месеца )
    Ако знаеш в колко голяма грешка си. Точно както и авторът на статията. Тези които могат да си позволят чисто нова g класа, не ги карат по 30 години. Но в същото време 30-годишните g class се ползват за товарни коне по разбити пътища, защото са чудесни (понякога доста очукани) офроудъри, а не лъскави играчки за в гаража. Така че този който сравнява сегашните g class с 30-годишните сравнява ябълки с портокали.
  • #1
    Факт ( преди 7 месеца )
    Е те щото много се карат тия *** луци.Тясно специализирана кола колко да се кара.Един Ситроен саксо е 100 пъти по амортизирана от каране от тоя гаражен шлеп
fallback
Последни