Автомобилните дизайнери са иновативна група. Ако посетите някои от техните бюра, ще намерите разхвърляни какви ли не предмети, които нямат никаква връзка с тази индустрия. И ако велосипеди или яхти, излезли от заводите на автомобилни марки, звучат някак логично, то не може да кажем същото за куп други предмети. Като джапанки!
В случай, че не сте забелязали, дигиталните светове на автомобилите и мобилните телефони се сливат – така че може би не бива да се изненадваме, че Polestar пуска свой собствен мобилен телефон. Негови снимки се появиха в китайски социални мрежи преди официалното представяне на салона в Пекин тази седмица, като стана известно, че ще разполага с 4 камери, а дизайнът ще съответства на този, позднат ни от колите на Polestar.
Но вече трудно нещо може да ни учуди, след като фирмите за телефони започнаха да произвеждат електрически коли. Подбрахме все пак някои интересни други примери.
Най-странните неща, правени от автомобилни компании (ГАЛЕРИЯ):
От марката, която ни донесе елегантния дизайнерски език Kodo, досадните реклами Zoom-Zoom и най-новите маркетингови етикети Soul of Motion naff, идва собствени унисекс аромат на Mazda. Създадена от специалиста по парфюми Shiseido, той съчетава дървесни нотки, кожа, роза, лайм и касис. Опакован е в бутилка, проектирана да отразява японското в дизайна на MX-5 или CX-3.