BMW представи обновени варианти на Серия 4 и на електрическото i4, като най-очебийната промяна е в предизвикалата толкова спорове предна решетка. При електрическата версия горната половина е направо затворена.
И за двата модела фейслифтът носи нови светлини - предни и задни, като късите и дългите вече са в един и същ LED модул. Светодиодите във фаровете показват кратка анимация всеки път, когато ключът се доближи на три метра от колата, като своеобразно приветствие към шофьора. Отзад прави впечатление въвеждането на дифузьор от черен пиано лак при вариантите с пакета M Sport. При тях и тръбата на ауспуха е вече по-широка.
Що се отнася до механиката, промените са умерени. Четиривратите Gran Coupe версии получават нова 48-волтова хибридна система към двулитровия бензинов мотор. Мощността на 430i си остава старата. При М440i обаче хибридната система добавя 11 коня към вече наличните от шестцилиндровия турбомотор.
Интериорът също е без значителни промени, но мултимедийната система е ъпдейтната до най-новата версия - iDrive 8.5. Това означава, че управлението на климатика, отоплението на седалките и волана се изместват върху сензорния дисплей. Добавени са и нови материали в интериора, включително още два вида дърво за декорация, а също и алуминиеви лайстни Aluminium Rhombicle anthrazit. Вместимостта на багажника при всички варианти на BMW i4 и на BMW Серия 4 Гран Купе може да се увеличава от 470 до 1 290 литра.
При електрическото i4 има още една новост: в системата за зареждане, която вече може да запамети до пет различни договора с доставчици, което на практика позволява да плащате за всяко зареждане директно чрез автомобила. Зареждането е с 11 кВт променлив ток или с до 205 кВт прав ток. Производството и на версиите с ДВГ, и на електрическите ще започне през юли.
Всички двигатели на обновените i4 и 4 Series (ГАЛЕРИЯ):
Технология BMW eDrive от пето поколение, електромотор на задната ос,
Максимална мощност от 286 к.с. при 6 000 об/мин
Ммаксимален въртящ момент: 400 Нм при 0-4500 об/мин.
Ускорение 0–100 км/ч: 6,0 секунди
Среден разход според WLTP: 19,3 – 15,1 кВтч/100 км
Пробег: 386 – 500 км според WLTP