IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Задните врати на Prius се отварят в движение

Заради изпаднали пътници Toyota обяви сервизна акция на 200 000 хибриди

Японският производител Toyota Motor Corp. обяви изтегляне на около 200 000 екземпляра от хибрида Prius заради потенциален проблем със задните врати. Те не се заключват след потеглянето, което води до отварянето им по време на движение. От компанията признаха за поне един случай, при който вратата се е отворила и един от пътниците е изпаднал, като е получил леки наранявания.


Toyota Prius


Сервизната акция се отнася за автомобили Prius, произведени между юни 2015 г. и май 2018 г. Засегнатите превозни средства са продадени по целия свят, включително в Япония, Северна Америка и Европа. От Toyota са се свързали със собствениците на проблемните автомобили и са ги е помолили да закарат превозните си средства до най-близкия дилър, където ключалките ще бъдат заменени.

Докато корекцията не бъде направена, автомобилният производител моли клиентите си да активират функцията, която автоматично заключва вратите, когато водачът превключи скоростната кутия на паркиране. Компанията посочва, че това ще помогне да се предотврати отварянето на вратите, ако възникне късо съединение.


Toyota Prius


Изтеглянето е най-новият проблем с качеството на Toyota, която през последните години беше измъчвана от редица проблеми с безопасността и надеждността. През 2020 г. Toyota изтегли около 3 милиона автомобила по целия свят поради проблеми с горивните помпи, които можеха да доведат до спиране на двигателя. През 2018 г. Toyota изтегли близо 2,5 милиона автомобила поради проблеми с въздушните възглавници, които може да не се задействат в случай на катастрофа.

Проблемите с качеството навредиха на репутацията на Toyota като производител на надеждни автомобили. Компанията е предприела редица стъпки за подобряване на контрола на качеството, включително инвестиране в нови технологии и затягане на стандартите за проверка на вече произведени автомобили.


0 от 500
  • #39
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Фтс ( преди 1 седмица )
    АБе не знам ама тъкмо гледам обява за електричка на vw дето само за 1 година и 15к км e с цена 1/3 надолу. Същия клас хибрид на Тойота след 3 години и 5 пъти повече километри е с едва 1/8 спад на цената. Дали са калпави?
  • #38
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Фтс ( преди 1 седмица )
    Бе не знам ама сега гледам обява за електричка на vw дето само за 1 година и 15к км e с цена 1/3 надолу. Същия клас хибрид на Тойота след 3 години и 5 пъти повече километри с едва 1/8 спад на цената. Дали са калпави?
  • #37
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Петър Захариев ( преди 1 седмица )
    Чули недочули, транслате недоразбрали, *** професор се ражда, но Бойко пак му го нагажда!
  • #36
    4 rate up comment 2 rate down comment
    До 35 ( преди 1 седмица )
    Нямаше те, защото висеше някъде на зарядна станция ли?
  • #35
    3 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Какво взаимно лъскане на Тойоткаджии е паднало, докато не няма. Лъскате ли си меките опорки, Тойоткаджийчета?
  • #34
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Хвалипръц ( преди 1 седмица )
    До 31: Точно така, Тойота направиха сервизна акция за "падащи колела" на BZ4X след няколко случая на разхлабени болтове. Тесла направи акция за скъсани окачвания само в Китай и то след като властите ги накараха, след години обвинения към клиентите им че не крали Теслите си както трябва.
  • #33
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Тойотаджия ( преди 1 седмица )
    "Затова, Тойота смазва немците на отдавна развитите пазари, където поколения притежават автомобили, като САЩ, Канада, Австралия" Абсолютно точно мнение, колега! Радвам се че все пак тук пишат и здравомислещи хора.
  • #32
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Тойотаджия ( преди 1 седмица )
    В реалността, фактите са че при пъти повече Тойоти по пътищата, Теслите с изпаднали колела/скъсано окачване са в пъти повече. Който няма способност да анализира фактите безпристрастно, пише безсмислици по форумите.
  • #31
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Лудория до долния ( преди 1 седмица )
    Колко иронично е даваш пример за това. Нали знаеш, че Тесла имаха подобен проблем, за който твърдението е, че е проблем на клиентите и не ги интересува. И се опитали да осъдят доставчика за още пари, без да направят сервизна акция. Не знаеш... много неща не се знаят. А за Тойота се знаят. Там е разликата... Но няма как да го проумееш, защото ти е важно да спориш заради спор и да защитаваш нещо си в интернет. На живо малцина могат...
  • #30
    5 rate up comment 5 rate down comment
    до 28 ( преди 1 седмица )
    Пак си чел като дявола евангелието. Акция на Тесла: шрифтът на таблото за еди-кое-си предупреждение бил дребен. Отстранен за 2 дена докато колата е паркирана на улицата. Акция на Тойотка: закрепването на щанга от окачването не е проектирано правилно и се откача в движение. В коя вселена са сравними?