IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Задните врати на Prius се отварят в движение

Заради изпаднали пътници Toyota обяви сервизна акция на 200 000 хибриди

Японският производител Toyota Motor Corp. обяви изтегляне на около 200 000 екземпляра от хибрида Prius заради потенциален проблем със задните врати. Те не се заключват след потеглянето, което води до отварянето им по време на движение. От компанията признаха за поне един случай, при който вратата се е отворила и един от пътниците е изпаднал, като е получил леки наранявания.


Toyota Prius


Сервизната акция се отнася за автомобили Prius, произведени между юни 2015 г. и май 2018 г. Засегнатите превозни средства са продадени по целия свят, включително в Япония, Северна Америка и Европа. От Toyota са се свързали със собствениците на проблемните автомобили и са ги е помолили да закарат превозните си средства до най-близкия дилър, където ключалките ще бъдат заменени.

Докато корекцията не бъде направена, автомобилният производител моли клиентите си да активират функцията, която автоматично заключва вратите, когато водачът превключи скоростната кутия на паркиране. Компанията посочва, че това ще помогне да се предотврати отварянето на вратите, ако възникне късо съединение.


Toyota Prius


Изтеглянето е най-новият проблем с качеството на Toyota, която през последните години беше измъчвана от редица проблеми с безопасността и надеждността. През 2020 г. Toyota изтегли около 3 милиона автомобила по целия свят поради проблеми с горивните помпи, които можеха да доведат до спиране на двигателя. През 2018 г. Toyota изтегли близо 2,5 милиона автомобила поради проблеми с въздушните възглавници, които може да не се задействат в случай на катастрофа.

Проблемите с качеството навредиха на репутацията на Toyota като производител на надеждни автомобили. Компанията е предприела редица стъпки за подобряване на контрола на качеството, включително инвестиране в нови технологии и затягане на стандартите за проверка на вече произведени автомобили.


0 от 500
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Разбирам, да не се заключат, но па и да се отворят сам, вече си е гавра ...
  • #8
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 месеца )
    МитичкЕ,как е Грета?
  • #7
    5 rate up comment 7 rate down comment
    До 2 ( преди 2 месеца )
    Да не говориш за онази компания, която преди 5 години произвеждаше по около200 000 автомобила годишно, А сега произвежда 10 пъти повече? Акциите на която сега след срива струват 150 долара А преди пет години струваха 15? Да не е онази компания, която преди 5 години беше символ на лошо качество, а всяка година го подобрява? Да проследим същите параметри за toyota? Ще ти изчакам мнението преди да изразя своето. Надявам се не си психопат като Гост и ще отговориш ясно и конкретно.
  • #6
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Гост ( преди 2 месеца )
    Яяя, тока от фотоволтаика на покрива е дошъл до контакта и електрическата латерна се включи.
  • #5
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Гост ( преди 2 месеца )
    Тойота винаги признават грешките си и отстраняват дефектите безплатно.При Тесла виновен винаги е собственика.
  • #4
    3 rate up comment 8 rate down comment
    до 2 ( преди 2 месеца )
    Чували сме ви опорките хиляди пъти. Сега отиваш на сайта на NHTSA, където базата данни за сервизните акции е свободно достъпна. И ако случайно разбираш английски, четеш. На Тойотка дефектите са от брутален по-брутален, от животозастрашаващ по-животозастрашаващ. На другите марки са липсващ предупредителен стикер за Исофикс. Но няма проблем, карай си Тойотката и и вярвай. Добрата страна на идЕотите е, че се самозаличават от лицето на земята. Наградите Дарвин сякаш са писани за Тойоткаджии.
  • #3
    3 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    "репутацията на Toyota като производител на надеждни автомобили" Какво нещо е маркетингът. Тойотка винаги е била символ на некачествени, кофти направени коли, особено сравнена с европейското автомобилостроене. Но заради американците, които от 70-те продават невероятно некачествени коли, Тойотка видя възможност да се представя за качествена - само че само спрямо тях. Останалото е маркетинг и безмилостно повтаряне на една и съща лъжа, докато целият свят и повярва. Истината е в бруталните дефекти.
  • #2
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Лудория ( преди 2 месеца )
    Всички производители имат проблеми с качеството. Но някои хитруват и го водят проблем на клиента. Пример е един младеж, дето компанията му струва наполовина от преди година. Тойота казва следното - един път поне се е отворила врата, значи има проблем. Намираме решение, викаме проблемнните коли и решаваме проблема. Една друга компания има безброй проблеми, но хитреца шеф казва - това не е наш проблем, а на клиента. И не мисли за отстраняване на проблема. Проблеми ще има - важно е как се решават.
  • #1
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Новата реалност ( преди 2 месеца )
    "Изтеглянето е най-новият проблем с качеството на Toyota, която през последните години беше измъчвана от редица проблеми с безопасността и надеждността." Факти, на които някой хора не ВЯРВАТ. При всяко споменаване на тези факти, този който ги е казал бива обвиняван в клевета.