fallback

Tesla Model Y получи нова версия Long Range със задно задвижване

Електрическият SUV предлага до 600 км автономност, като цената му е 48 990 евро

Tesla Model Y (2024 година) получава нова версия в своята гама, която е четвъртата за електрическия SUV. Тя се нарича Long Range и със задвижване на задните колела, като се превръща в опцията с най-голям пробег в семейството на Model Y.

Американският производител обяви пробег от най-малко 600 км по цикъла WLTP, като SUV-моделът вече фигурира в конфигуратора на марката, а цената му е 48 990 евро. Той се намира между базовия модел в гамата (44 990 евро) и версиите Long Range Dual Motor (51 990 евро) и Performance (57 990 евро), които са със задвижване на четирите колела.

Произведен в германската Gigafactory на Tesla край Берлин новият член на семейството Model Y декларира впечатляващи данни. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 5,9 секунди, а максимална скорост е 217 км/ч.

Що се отнася до енергийната консумация, обявен за модела, тя е 14,9 kWh на 100 км, като батерията с капацитет от 75 kWh може да се зарежда при максимална мощност до 250 kW. Мощността на новата версия на електрическия SUV е 299 км.

От компанията-производител обявиха, че вече разполагат с тестови коли, които са на разположение на желаещите да изпробват новата версия на Model Y. Първите доставки до крайни клиенти ще започнат след 2-4 седмици.

 

fallback
  • #14
    До 14 ( преди 6 месеца )
    Абе психопат! Каква полемика мога да водиш с мен? Да ме убеждаваш за пореден път за съществуване на перпето мобиле? Когато ти говорят за енергия на горивото да мислиш че ти говорят за мощност? Когато ти говорят за енергия на изкачване на товарна определена височина да мислиш че ти говорят за мощност, да мислиш че ти говорят за мощност? Така и не се научи толкова години да правиш разлика между мощност и енергия и каква е връзката между тях и времето. Продължаваш да делиш мощност на време.
  • #13
    Смехът продължава ( преди 6 месеца )
    Мощността,която съм ти изчислил 52 квт е изходяща ( към гумите),а не входяща тесльо.Входящата е три пъти повече 150 квт от 15 л гориво и КПД около 30%.Пак забърка едни каши.Входящата мощност се смята от горивото.Изходящата се смята от съпротивлението на движение" 10:43 05.12.2021" искрено вярвам че и след 10г през 2031 няма да мога да разбера сметките на Турбо за поредното перпетуум мобиле, което ми обяснява. Входяща 45kW от 4,5л/ч изходяща 61,17kW. Турбо изчислява 150kW от 15/100 и 30км/ч
  • #12
    Много се смях ( преди 6 месеца )
    "Гост ( преди 1 час )Адреналинке електричке, колегата Турбо ти го обясни,но ти ще го разбереш след 10 години." Прочетох и по-предишни мнения и се пукнах от смях #101 Турбо" Деля 52 квт на 0,85 КПД на трансмисията и се получава 61,17 квт.А 90 к.с. са 67 квт.Ще стигнат няма да бутам нобелисте."
  • #11
    анонимен ( преди 6 месеца )
    ,все пак съм го ползвал преди 30 години.Таблицата е същата като в Ремикс можесъздателите на сайта да са го сканирали от там." Малко по-късно # 151 .Няма как да изкачиш Шипка с 4 квт МОЩНОСТ и два тона.Изчисленията ни провери ли ги?Грешки няма,но пак не приемаш резултата." ДОРИ КОГАТО МУ ГОВОРИШ ЗА ЕНЕРГИЯ ТОЙ СИ МИСЛИ ЗА МОЩНОСТ. Статията е Колко харчи електромобил на магистралата?
  • #10
    Гост ( преди 6 месеца )
    След толкова години още се чудите дали наистина съм толкова *** или ми плащат да се правя на такъв. Честно казано, има ли значение?
  • #9
    Пак оттам ( преди 6 месеца )
    Аз Но въпреки всички промени на мощността скоростите и каквото и да било, необходимата ЕНЕРГИЯ за изкачване на даден товар на определена височина винаги е константа, ...винаги е 4 КИЛОВАТЧАСА за изкачване от стръмната страна на Шипка. Като 80% от тези четири КИЛОВАТЧАСА ще се върнат в батерията при спускане." Турбо отговаря :Тесльо,колко време ще ти трябва да осъзнаеш,че с 4 квт не можеш да преодолееш голям наклон.Учебника с таблицата е доста старо издание,не вярвам да го намериш,все пак съм го
  • #8
    Моята гледна точка ( преди 6 месеца )
    Аз "При 30 км в час, доставяната мощност от 15 литра на 100 разход е 45 киловата, а при 150 км в час и 7,5 литра на 100 разход, доставяната мощност е 112,5 киловата....сметките ви за по-голяма от 45 киловата изходяща мощност на гумите няма как да са верни, защото отивате на перпетуум мобиле?" На което Турбо отговаря " Аз ти ги изчислих,тесльо.При 140 км/ч на магистрала мощността е 37,8 квт.Как успя от 7,5 л/100 да извадиш 112,5 квт мощност?Дай изчисленията."
  • #7
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Какви часове? Нали мощността се нали мощността се мереше в литри и в килограми и 1 л имаше 10 kW мощност независимо от времето? Да цитирам ли за да потвърдиш психопатията си и да се извъртиш? Искаш ли? Хайде направо отговори 1 л. гориво мощност ли има или енергия? Според физичните закони има 10 kWh енергия, която ти наричаш мощност и обясняваш че меря мощността в kWh. Пак според физичните закони, мощността е равна на енергията делено на времето. Ти и Турбо делите мощност kW на време в часове
  • #6
    Гост ( преди 6 месеца )
    Адреналинке електричке, колегата Турбо ти го обясни,но ти ще го разбереш след 10 години.Горивото има калоричност в килокалории/кг.Изчислява се по веригата от л/100 , в л/ч, кг/ч, ккал/ч, квт.Проста сметка,но не е про сти хора.
  • #5
    Гостенино ( преди 6 месеца )
    Не си спомням такъв случай и от 1 година те моля да ми припомниш къде съм го казвал, след като аз цитирах десетки твои мнения писани в продължение на 4 години в различни сайтове и под различни статии. Навсякъде обясняваш, че никое гориво няма енергийно съдържание, а само мощност измерена в kW, джаули на час или калории на час. Поне 50 пъти си казал, че си го прочел в учебника и никъде не пише за енергия в kWh, джаули или калории. Включително преди месец, когато делеше мощност kW на време h.
fallback
Последни