fallback

Най-новата Alfa Romeo е електрическа... и от Полша

10 факта за кросоувъра Milano, който ще е най-евтиният в гамата на компанията

Alfa Romeo представи официално четвъртия и най-малък модел в гамата си, наречен Milano. Както можеше да се очаква, премиерата бе в Милано, присъстваха шефът на марката Жан-Филип Емпарато и самият главен изпълнителен директор на групата Stellantis Карлос Тавареш. Milano е кросоувър от В-сегмента с дължина само 4.17 метра, който идва с два варианта на задвижване - чисто електрическо или мек бензинов хибрид.         10 ключови факта за новата Alfa Romeo Milano (ГАЛЕРИЯ):

     

fallback
  • #22
    ДрънБръмТаПляс ( преди 1 месец )
    Дайте
  • #21
    анонимен ( преди 1 месец )
    На 65-годишна възраст почина Паоло Пининфарина, директор на Pininfarina Group и внук на основателя на легендарното ателие това ако казваш
  • #20
    анонимен ( преди 1 месец )
    И какво точно не ви харесва? И останалите марки - дори водещите като немското трио - подхождат по този начин при малките си модели. Споделени платформи, предно и макс. 4-цил. двигатели. Такъв е светът в момента. Ако качеството на интериора е на ниво и дадат добри лизингови условия и остатъчна стойност, автомобилът ще се продава добре. Това са параметрите, които определят продажбите на запад.
  • #19
    анонимен ( преди 1 месец )
    Туй е Пежо 2008 с грозна предница (не колкото на Пежото де). Добрата новина е и че обявените цени са горе-долу като на Пежото. Лошата е, че и Пежото е супер надуто откъм цена, щото все пак си е 208 с по-големи колелета и 20 000 лв отгоре
  • #18
    Мда ( преди 1 месец )
    До 11 - можеш да допускаш каквото си искаш. Факт е, че в цял свят отзивите за дизайна на колата са повече от критични! Всичко е въпрос на вкус, някой просто го нямате, затова е добре просто да мълчите
  • #17
    До 8 ( преди 1 месец )
    Старите школи дето според теб не оцеляват, правят едни от най-красивите автомобили, за съжаление за китайци! И за огромно съжаление старите школи се адаптират и ще оцелеят, а някакви меринджеи ще затрият марки като Алфа. Едно е да правиш кола която споделя платформи и двигатели с Пежо и рено и т.н. за да спестиш разходи, съвсем друго е да я направиш и грозна. Алфа и преди е споделяла технологии с други - моделите 156, 159. Но въпреки това са били Алфа. Това е .... не знам какво е
  • #16
    анонимен ( преди 1 месец )
    Извоюваха си репутация в Щатите, Канада, Австралия и Япония с Джулия. После хората харесаха и Стелвио. И тръгнаха назад с Тонале. А тоя *** за много пари вероятно ще стане лицето на Алфа и следващите 20 години пак никой няма да иска да чуе за тях.
  • #15
    анонимен ( преди 1 месец )
    Е мога да се отърва от усещането че предницата не е в ред
  • #14
    анонимен ( преди 1 месец )
    Френска платформа, испански дизайн, китайски батерии, полски завод, анерикански софтуер. За мен това е съществено подобрение, но старите алфаджии изсипват камъни.
  • #13
    фф ( преди 1 месец )
    това новия опел Мокка ли е?
fallback
Последни