fallback

Най-новата Alfa Romeo е електрическа... и от Полша

10 факта за кросоувъра Milano, който ще е най-евтиният в гамата на компанията

Alfa Romeo представи официално четвъртия и най-малък модел в гамата си, наречен Milano. Както можеше да се очаква, премиерата бе в Милано, присъстваха шефът на марката Жан-Филип Емпарато и самият главен изпълнителен директор на групата Stellantis Карлос Тавареш. Milano е кросоувър от В-сегмента с дължина само 4.17 метра, който идва с два варианта на задвижване - чисто електрическо или мек бензинов хибрид.         10 ключови факта за новата Alfa Romeo Milano (ГАЛЕРИЯ):

     

fallback
  • #12
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Може би знаете, синонимът на Афа е Quore soprtivo. Спортно сърце, е няма братче. Само пейсмейкъри. Казвам всично това, като човек имал общо 4 Алфи, две в момента. Имам Стелвио бензин и Х3 М54 в момента. Познайте, коя има по-хубав звук.
  • #11
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Има една статия за Стелвио, озаглавена, последната истинска Алфа. Да, очевидно, вече няма да има стандартна кола, чиста Алфа. Който може да даде няколко милиона, може и да получи. Не съм щастлив от тая работа, но беше очаквано. Тенденциите са такива, дали е Алфа или не, или продаваш хибриди и електрички или си аут. При това положение разходите се редуцират така. Не, не е виновна АЛФА. За дизайна, какво значение има толкова, щом мотора е 1.3 примерно, или изобщо няма.
  • #10
    До 8 ( преди 7 месеца )
    Хайде не толкова уверено. Допускам, че от всички споменати точки имаш известни познания само за кебапчетата в Гюргево. Романс беше в Дачия няколко месеца и не е направил нито една кола там. При Stelvio и Giulia дизайнерът е американец, при споменатата в статията SZ - французин
  • #9
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Готин дизайн, но за някоя друга марка. И китайските коли вече имат готини дизайни. Но Алфата си иска доста повече от готин дизайн
  • #8
    анонимен ( преди 7 месеца )
    8-ми, мисля, че трябва да обясним какво е "мичита":)) Това са румънски кебапчета, но имат чесън в тях.
  • #7
    анонимен ( преди 7 месеца )
    света се променя проумейте го старите школи Италдизайн-Джуджаро, Пининфарина, Загато, Бертоне, Джиа са в миналото не оцелява най-силният, нито най-интелигентният, а този, който най-добре се адаптира към промените
  • #6
    Мда ( преди 7 месеца )
    Алфа винаги са работили с италиански дизайнери. При тази школа, при тези величия в автомобилния дизайн, да вземеш бикоборец от сеат и неудачия да ти прави дизайна. Тоя като го махнаха от дачия и колите им станаха в пъти по красиви, вижте новия дъстър! Все едно да вкараш за главен готвач в италиански ресторант с звезди Мишлен, скараджия от Гюргево, който цял живот е пекал мичита.
  • #5
    РУК ( преди 7 месеца )
    Това е безобразие бе хора.Как може да наемете дизайнер от Дачия да прави Алфа!То затова мяза на модернизирана Логан отпред! Фен съм на Алфа, има вече 3 Алфи, две напълно реставрирани, третата я почваме края на лятото. Алфа имат толкова добри дизайни през времето,толкова вдъхновение,че дете ще направи по-добър дизайн.Bing прави по добри дизайни за 30 секунди!Италианските дизайнери правят китайските коли,дизайнери на румънски тоалетни чинии ще правят италиански марки, що за глупости бе!
  • #4
    Факт ( преди 7 месеца )
    Пуснете за Новият Ситровн ц3 бе атига с тия италиански консерви
  • #3
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Това няма нищо общо с Алфа. Може да се продава добре и да им носи печалба, но просто няма нищо общо
fallback
Последни