Не е тайна, че договорите за инженерна помощ на трети страни са също толкова важна част от бизнеса на Lotus Cars, колкото и самото производство на автомобили. Ако не и по-важно. От това печелят и клиентите, тъй като в допълнение към модифицираните си автомобили те получават и добър маркетингов инструмент.
В историята са известни няколко такива примера - като започнем от забележителния седан Opel Omega, минев през първата Tesla и стигнев до скромното купе Isuzu Impulse, за чието създаване инженерите на Lotus оказват сериозна помощ. Има обаче и някои проекти, които не са широко рекламирани и дори са пазени в тайна. Днес ще стане дума за тях.
Тайните проекти на Lotus (ГАЛЕРИЯ):
Всъщност, хората от Lotus вече имат опит в имплантирането на електрически компоненти в собствената си Elise - в крайна сметка те участваха в създаването на първия Tesla Roadster. Така че тук те измислиха как да опаковат пет батерийни модула с общ капацитет от 71 kWh, където преди имаше V12 с обем от 6,75 литра и осемстепенна автоматична скоростна кутия.
Твърди, че колата се оказала много динамична - някои дори я смятали за твърде динамична, но серийното производство трябваше да изчака повече от 10 години.