Японските градски коли „kei cars“ са едни от най-закърнелите автомобили в света. Максимално допустимата им мощност е смешните 64 к.с. Оказва се обаче, че дори и те могат да изглеждат като много мощни и бързи. За целта трябва да ги сравните с тези популярни модели от различни държави и епохи, включени в следващия ни списък. Те се нуждаят от пускане по нанадолнище и попътен вятър, за да ускорят, като някои от тях не могат да вдигнат и 100 км/ч.
Някои от най-бавните автомобили в историята (ГАЛЕРИЯ):
Peugeot 106 Electrique
Провалът на пазара се обяснява с непознатия за масовия потребител и сравнително „суровия“ дизайн. Преди 30 години технологията за електрически автомобили беше в зародиш. Пълнежът на компанията Heuliez - двигател с мощност 27 конски сили и тягова никел-кадмиева батерия от 11 kWh - беше най-малкото притеснителен. Добавете пробег от 100 километра, максимална скорост от 90 км/ч и ще ви стане ясно защо този модел се оказа неуспех.
Провалът на пазара се обяснява с непознатия за масовия потребител и сравнително „суровия“ дизайн. Преди 30 години технологията за електрически автомобили беше в зародиш. Пълнежът на компанията Heuliez - двигател с мощност 27 конски сили и тягова никел-кадмиева батерия от 11 kWh - беше най-малкото притеснителен. Добавете пробег от 100 километра, максимална скорост от 90 км/ч и ще ви стане ясно защо този модел се оказа неуспех.