Японските градски коли „kei cars“ са едни от най-закърнелите автомобили в света. Максимално допустимата им мощност е смешните 64 к.с. Оказва се обаче, че дори и те могат да изглеждат като много мощни и бързи. За целта трябва да ги сравните с тези популярни модели от различни държави и епохи, включени в следващия ни списък. Те се нуждаят от пускане по нанадолнище и попътен вятър, за да ускорят, като някои от тях не могат да вдигнат и 100 км/ч.
Някои от най-бавните автомобили в историята (ГАЛЕРИЯ):
Renault Twizy
Twizy се сглобява от 2012 г. до 2018 г. в испанския завод на Renault и до есента на 2023 г. в завода Samsung Motors в Южна Корея. Историята не се ограничава до серийните електрически автомобили. Например, през 2013 г. французите представиха концепцията RS F1 с агрегат от 100 конски сили и динамика на нивото на хот-хеча Megane RS.
Twizy се сглобява от 2012 г. до 2018 г. в испанския завод на Renault и до есента на 2023 г. в завода Samsung Motors в Южна Корея. Историята не се ограничава до серийните електрически автомобили. Например, през 2013 г. французите представиха концепцията RS F1 с агрегат от 100 конски сили и динамика на нивото на хот-хеча Megane RS.
В случая инженерите на Renault дори са използвали системата за възстановяване на спирачната енергия KERS от света на Формула 1 и аеродинамична опашка като състезателна кола.


0