Японските градски коли „kei cars“ са едни от най-закърнелите автомобили в света. Максимално допустимата им мощност е смешните 64 к.с. Оказва се обаче, че дори и те могат да изглеждат като много мощни и бързи. За целта трябва да ги сравните с тези популярни модели от различни държави и епохи, включени в следващия ни списък. Те се нуждаят от пускане по нанадолнище и попътен вятър, за да ускорят, като някои от тях не могат да вдигнат и 100 км/ч.
Някои от най-бавните автомобили в историята (ГАЛЕРИЯ):
В началото на 50-те години марката Iso разширява палитрата си и освен двуколесни превозни средства предлага масово произвеждан икономичен автомобил. Добрите намерения я отведоха много далеч - комичната „капсула“ на име Изета не прилича на абсолютно нищо. Водачът и пътникът влизат в кабината през една врата отпред, докато кормилната колона услужливо се плъзга настрани заедно с нея.
Задвижването става с двутактов мотоциклетен двигател с обем 236 кубика (9,5 к.с.). Границата на възможностите е около 75 км/ч, като дори 50 км/ч са проблем за колата, тъй като не може да се поддържат за повече от половин минута.