fallback

BYD започна ценова война срещу автомобили с бензинов двигател

Новата кампания на китайците е „Електричеството е по-евтино от петрола“.

Най-големият производител на електрически автомобили BYD е започнал ценова война срещу конкуренти като Toyota и Volkswagen, които в Китай предлагат и модели с двигатели с вътрешно горене, съобщава агенция Bloomberg.

BYD е намалил цените на повече от 100 свои електрически и хибридни модела като част от маркетинговата си кампания „Електричеството е по-евтино от петрола“. Така вече съществуващите модели са поевтинели, а цените на други 70 автомобила предстои да бъдат променени до дни.

Най-достъпните модели на BYD в Китай вече струват под 10 000 долара. Електрическият хечбек Seagull, например, е поевтинял с 5% и се продава за 9600 золара, а цената на един от бестселърите на BYD - електрическият седан Qin Plus, е паднала с 20% - до 19 900 долара.

„BYD използва своето предимство в рентабилността, за да атакува пазара. Ако имам повече чипове в игра на покер, мога да се опитам да сплаша опонента си, за да го принудя да излезе от играта“, коментира Бил Русо, ръководител на базираната в Шанхай консултантска компания Automobility.

fallback
  • #22
    Лоша новина ( преди 7 месеца )
    "До 17 ( преди 32 минути )За пазари като България от изключителна важност е вносът на употребявани автомобили. Като най търсени са автомобилите на цена от 5 до 20 хил. лв." За съжаление автомобилните производители не произвеждат 20-годишни автомобили и не се интересуват от българския пазар втора ръка. Колко пъти да ви се обяснява, че политиците могат да променят юридическите закони, но физическите не могат и за да караш 20-годишен автомобил ще трябва да изчакаш 20 години. Точка.
  • #21
    Гост ( преди 7 месеца )
    Тесла се отказа да строи нови заводи.Намалят работните дни за седмицата.На адреналинката - електричка и се присънват увеличаване на продажбите.
  • #20
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Разберете едно елементарното нещо. Пазарът най употребявани автомобили е най важният индикатор! Защото употребяваните коли дори и на най богатите пазари в света съставляват над 70% от продажбите и от всички коли които се движат по пътищата. Тоест от съществена важност за автомобилите е да издържат минимум 20 години без значителна промяна в параметрите и пробега. Също имаме фактор обезценяване. Електрическите коли са прекалено скъпи. И нови и втора ръка.
  • #19
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Ето току що направи проверка. Отворих cars bg и погледнах какво се предлага на ток с цена до 20 000лв. Ами от общо 80 обяви повече от половината са Рено Зои и Нисан Лиф. и разни баничарки Ситроен и Рено. Та това са коли които не стават за нищо. Пробег до 150-200км в най добрия случай. Батериите им са заминали. Кой луд ще си купи котка в чувал за 20 бона като за същите пари има отлични коли с двг който мога да изкарат без проблем още 10 години и си имаш нормален пробег и удобство целогодишно?
  • #18
    До 17 ( преди 7 месеца )
    За пазари като България от изключителна важност е вносът на употребявани автомобили. Като най търсени са автомобилите на цена от 5 до 20 хил. лв. Това се купува най масово и към момента в този ценови диапазон няма никакви електрически предложения. От друга страна богатите си купуват каквото си искат. Дали ще са луксозни модели на ток или ще са Поршета и Мерцедеси и БМВ-та с v8 това няма никакво значение защото тези коли са нищожен процент. Важното е какво може си позволи масовият потребител.
  • #17
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Но най-вече държа да ми кажеш как разбра че след 10 години електромобилите отиват за скрап? Дай практически примери за 10-годишни автомобили, които като нови са покривали минималните изисквания за притежание на електромобил - поне пробег и време за зареждане? Аз се сещам за един единствен първите най-проблемни Тесла модел s. Въпреки това все още има екземпляри които се движат по улиците, включително българските. И Това е въпреки, че са първите произведени бройки на нова компания без опит.
  • #16
    До 16 ( преди 7 месеца )
    Би ли подкрепил тезата си (случайна грешка или пък напълно умишлена лъжа) с практически примери? Преди 10 години какво са говорили, какво реално се е случило. Има или няма внос на електрически автомобили в България? Каква част от новите автомобили се падат на електромобилите? И какви са тенденциите за всичко това? Умишлено или не си излъгал във всичко което си казал. Преди 10 години обясняваха как през 2025 ще се изравнят цените. В реалността продажбите се увеличават и тенденцията продължава.
  • #15
    анонимен ( преди 7 месеца )
    От 10 години само слушаме легенди за тия електрически коли колко са добри и колко са евтини и чисти. Но в реалният живот продажбите са нищожни. Хората все още си търсят бензин и дизел. Ако погледнем внимателно трендовете при новият внос у нас ще видим че там положението е още лошо за електрическите. На практика никой не иска да купува електрически коли втора употреба. Та за каква екология и ефективност говорим след като тези коли ще отиват за скрап на десетата година?
  • #14
    q ( преди 7 месеца )
    @1 - не знам как не са Ви скочили още 'разбирачите". Преди 22 години си купих първият телевизор - Sony SuperTrinitron 100 HZ. 29 инча, картина в картината за 1100 лева. По-това време 32 инчов SONY TFT HD Ready струваше скромните 8000 лева. Технологиите се ускоряват - след 5 години никой няма да търси тресящи и пушещи автомобилчета. Скъпи за поддръжка. Въпрос на време и финанси.
  • #13
    Гостенино ( преди 7 месеца )
    Имаш ли топки да се обзалозиш, че тази година Тесла ще продаде повече бройки отколкото миналата година, включително и в Китай? Хайде ако нямаш топки и нямаш мнение да не се месиш в чужди разговори, ако няма какво да кажеш. Не ни трябват 20 твои мнения с по 500 знака в които не си казал нищо. Лек ден!
fallback
Последни