fallback

Peugeot обеща рекордни пробег и гаранция за новото 5008

10 ключови факта за новото поколение на 7-местния SUV

След като показа новото 3008, Peugeot логично представя и "големия брат" - 7-местното 5008 в третото му поколение. В ентусиазма си французите са обявили това за "единствения модел в своя сегмент, който предлага 100% електрическа мобилност за седем пътници с избор на задвижване" - което е вярно, ако за момент забравим за модели като Mercedes EQB/GLB. Но като цяло ентусиазмът е разбираем: новото най-голямо Peugeot изглежда наистина интересно.           Новото Peugeot 5008 в 10 ключови факта (ГАЛЕРИЯ):

     

 

fallback
  • #15
    До Турбо ( преди 7 месеца )
    Нарочно писах неутрален коментар, за да се види, че дори да пиша коментар който подкрепя твоето мнение, ти веднага реагираш че някой е писал от твое име. Е как да ти повярвам, че ще търпиш някой да пише три години от твое име нещо с което не си съгласен? Ти и Гост ли писахте, че при 4,5 л на час разход на двигателя на баничарката, до колелата стигат 45 киловата в най-песимистичния вариант? Доколкото си спомням хард версията беше, че ползваш пълната мощност на двигателя? Добре ли си спомням?
  • #14
    Турбо ( преди 7 месеца )
    Моля те, не пиши така тестово от този ник, защото ме стресна! Автоматично слагам минус, само като го видя, а този път мнението за водорода си заслужаваше плюса! Водородът наистина няма бъдеще и не се зарежда за 2 мин. 5 мин е минимумът за цял резервоар, и то малък, на лека кола. И то само ако някой друг не е зареждал отдавна. Ако е, попадаш на размразяващ цикъл и отиваш на 20 мин. Бусовете с по-големи резервоари минават задължително през него, защото прескачат лимита. Камионите зареждат по час.
  • #13
    Цитат оттам ( преди 7 месеца )
    #46Тест ( преди 39 минути )В темата за peugeot 5008 ще пиша от името на гост и турбо, да видим колко време ще им отнеме да изпищят, че някой им пише с Ника. Да видим дали е възможно някой да пише три години с техните никове и Ника на Радев а те да не кажат дума и да продължават да защитават писаното през тези три години като същевременно казват, че не са го писали. Психопата си остава психопат И всеки път като го хванеш в лъжа се извърта, но не си признава.
  • #12
    Тестът е успешен ( преди 7 месеца )
    "Турбо ( преди 35 минути )До #11.Тесльо,тро лиш с моя ник." Хайде сега погледни какво съм написал под статията "Край на намаленията: Tesla вдига цените за Европа от петък" дали е възможно да пиша с твоя Ники и да не цвилиш, че някой пише глупости за перпето mobile с твоя Ник, щ за твоята баничарка, която харчи 45 kW входяща мощност от горивото - 4,5л - 4,5 kWh на час а на изхода на двигателя вече има механична мощност 50 kW. Вярно ли аз съм ги писал тези неща с твоя и на гост никовете?
  • #11
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Туй поне е красиво, 3008 доста са го наакали откъм външен дизайн със скосения таван. Ама ще си ги гледаме на картинка. Тъкмо бяхме глътнали малко въздух допреди 2-3 години и пак ни натиснаха главите под водата. 100 000 за кола, която трябва да разкараш на петата година на 1/3 от цената.
  • #10
    Турбо ( преди 7 месеца )
    За съжаление, политиката на Пежо за производство на добри автомобили на добри цени се промени.Сега произвеждат автомобили с малки двигатели и високи цени.Електромобили с марка Пежо,не се купуват,залежават на склад.
  • #9
    Турбо ( преди 7 месеца )
    До #11.Тесльо,тро лиш с моя ник.
  • #8
    bg ( преди 7 месеца )
    Гледах за кола 6+1 за да мога да ползвам ДДС.Погледнах го и това Пежо...1,2 двигател 130к.с. за 6+1.... нямам думи
  • #7
    Турбо ( преди 7 месеца )
    "Факт ( преди 9 часа )Да заредиш с водород 2 минути вл кола за под 15 минути 60% батерия няма" Водородът нямс бъдеще и никога няма да има. Синтетичните горива също.
  • #6
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Навремето в книжката на ваз 2101 даваха разхода при пълен автомобил и дори така беше доста оптимистичен. , не съм сигурен че днес е същото.
fallback
Последни