Въртящият момент е една от основните характеристики на двигателя. Мощността зависи пряко от това - ако умножите Нютон-метри по обороти и разделите на 9549, получавате желаните киловати. При средностатистически съвременен кросоувър с малък турбо двигател въртящият момент обикновено е около 300 Нм. Това е достатъчно за обикновен автомобил на пътя, но не и спортни коли или много мощни пикапи.
Следващата подборка включва именно автомобили с висок въртящ момент на техните задвижващи системи. Разнообразието е доста сериозно, но по-впечатляващите са цифрите, които предлагат тези автомобили.
Кралете на въртящия момент (ГАЛЕРИЯ):
Zeekr 001 FR
Zeekr 001 FR предлага подобрена аеродинамика, регулируеми KW амортисьори, спирачки AP Racing/Brembo (предни 10-бутални апарати и карбоново-керамични дискове с диаметър 420 мм, отзад 4-бутални и 410 мм). Джантите са 22-цолови с гуми с размери 265 мм на предната ос и 295 мм на задната ос.
Zeekr 001 FR предлага подобрена аеродинамика, регулируеми KW амортисьори, спирачки AP Racing/Brembo (предни 10-бутални апарати и карбоново-керамични дискове с диаметър 420 мм, отзад 4-бутални и 410 мм). Джантите са 22-цолови с гуми с размери 265 мм на предната ос и 295 мм на задната ос.