Въртящият момент е една от основните характеристики на двигателя. Мощността зависи пряко от това - ако умножите Нютон-метри по обороти и разделите на 9549, получавате желаните киловати. При средностатистически съвременен кросоувър с малък турбо двигател въртящият момент обикновено е около 300 Нм. Това е достатъчно за обикновен автомобил на пътя, но не и спортни коли или много мощни пикапи.
Следващата подборка включва именно автомобили с висок въртящ момент на техните задвижващи системи. Разнообразието е доста сериозно, но по-впечатляващите са цифрите, които предлагат тези автомобили.
Кралете на въртящия момент (ГАЛЕРИЯ):
M-Hero I
Китайските автомобил набират все по-голяма популярност и именно един от тях открива списъка. Моделът на концерна Dongfeng вече се предлага и на пазари извън Китай, като той разчита на секвенциална хибридна система - три електрически мотора, 1,5-литров турбо-двигател с 4 цилиндъра, който не е свързан с колелата и играе ролята на генератор, и батерия с капацитет 65,8 kWh. Мощността е 816 к.с. и 1050 Нм.
Китайските автомобил набират все по-голяма популярност и именно един от тях открива списъка. Моделът на концерна Dongfeng вече се предлага и на пазари извън Китай, като той разчита на секвенциална хибридна система - три електрически мотора, 1,5-литров турбо-двигател с 4 цилиндъра, който не е свързан с колелата и играе ролята на генератор, и батерия с капацитет 65,8 kWh. Мощността е 816 к.с. и 1050 Нм.